Tomislav Horvatinčić se je okrog 17. ure v policijskem avtu pripeljal na sodišče v Šibeniku. Preiskovalni sodnik Branko Ivić mu je po uri in pol zasliševanja na predlog državnega tožilstva odredil 48-urni pripor. Obstaja namreč možnost, da bi lahko vplival na priče. Na odločitev preiskovalnega sodnika lahko Horvatinčićev odvetnik vloži pritožbo, piše 24sata.
Okoliščine mu niso v prid
Prve okoliščine včerajšnje nesreče ladje in gliserja, ki jo je zakrivil podjetnik Tomislav Horvatinčić v bližini Primoštena, ne govorijo v prid povzročitelju.
Zdaj je že jasno, da je vozil preblizu obale in približno štirikrat hitreje, kot je dovoljeno. Za zdaj Horvatinčića še zadržujejo na policijski postaji.
Lahko bi omilil posledice
Horvatinčić trdi, da je do nesreče prišlo zaradi okvare upravljalnega sistema in trčenja ni mogel preprečiti. Dejal pa je, da je poskušal "z vsemi silami opozoriti osebe na jadrnici".
Navtik Mladen Gerovac pa ga je v komentarju za hrvaški Jutarnji list postavil na laž – dejal je, da se avtopilot uporablja le daleč od obale, da imajo jadrnice vedno prednost in da bi lahko preprosto izključil motor ter s tem preprečil najhujše.
Stalna gosta
Med tem so že identificirali žrtvi – gre za italijanski zakonski par iz Padove, 64-letnega Francesca Salpietra in njegovo soprogo 61-letno Mariello Patella. Bila sta pogosta gosta v Primoštenu. Domnevajo, da sta v času nesreče sedela na krmi, kar pomeni, da se je gliser zaletel naravnost v njiju.
Francesco je bil sicer inženir, delal je na različnih tehničnih inovacijah, Mariella pa je bila zdravnica. Njuna odrasla otroka sta zaradi tragedije v šoku.
Ubil peško in pobegnil
Za Horvatinčića pa to ni bilo prvič, da je povzročil nesrečo s smrtnim izidom. Leta 1980 je v Zagrebu do smrti zbil peško in hudo poškodoval njeno hčerko. Po nesreči se je zaustavil, pogledal okrvavljeni ženski in hitro odpeljal naprej. Policija ga je iskala celo noč. Naslednji dan se je javil sam in dejal, da je s kraja nesreče pobegnil, ker mu je neki moški grozil.
Nedavno pa je za Večernji list dejal, da je takrat pobegnil, ker se boji krvi, o čemer ima tudi potrdilo psihiatra, zanikal pa je, da se je takrat skliceval na neprištevnost. Sodni proces proti njemu so ustavili, družina umrle ga je preganjala zasebno. Leta 1984 je bil pravnomočno obsojen na dveletno pogojno kazen.
V še eno prometno nesrečo je bil vpleten leta 2009. V Bregani je zaradi premočnega pritiska na plin izgubil nadzor nad avtomobilom in se zaletel v drugega. Štirje ljudje so bili lažje ranjeni, sam jo je odnesel brez praske.