Preden so začeli s tedenskim beleženjem, kako prihajajo k pouku, je odstotek otrok, ki so prišli na trajnostni način, znašal 58,4 odstotka. V tednu od 19. do 23. aprila 2021 pa so v okviru projekta z nekaterimi razredi izvajali različne dejavnosti: izpolnjevali so dnevnik prihodov v šolo na trajnostni način, ogledali so si poučne filmčke in risanke na tematiko trajnostne mobilnosti in prometa, v šolski okolici so iskali in poimenovali prometne znake. Ogledali so si še nevarnejše odseke šolske poti ter ponovili, kako in kje se pravilno prečka cesto.
Razmišljali so tudi, kako lahko naravi pomagajo s tem, da prihajajo v šolo na trajnostni način. Svoja razmišljanja so učenci izrazili z risbo. Igrali so se tudi družabno igro s kartami Gremo peš! s kokoško Rozi, medtem ko so s starejšimi učenci ugotavljali, kolikšen strošek je za družino uporaba osebnega avtomobila.
Učitelji so starše seznanili s projektom in jih spodbudili, da tudi sami sodelujejo v tednu aktivnosti Gremo peš s kokoško Rozi. Ugotovili so, da so se starši aktivno odzvali in predvsem najmlajše ves teden spremljali v šolo peš, s skirojem ali kolesom.
Kokoški Rozi (in tudi sebi) prislužili zlato
V tednu, ko so beležili prihode v šolo, je OŠ Predoslje Kranj uspelo zvišati trajnostne prihode na 92,4 odstotka. To pa pomeni, da jih od 447 učencev, kolikor jih je na šoli, kar 413 bodisi pešači bodisi se vozi s kolesi ali skiroji.
»Tako smo kokoški Rozi prislužili tudi zlato medaljo. S tem smo prispevali k manjši obremenitvi okolja z izpušnimi plini ter naredili nekaj dobrega za svoje zdravje. Še naprej bomo spodbujali prihode na trajnostni način, torej peš, s skirojem oziroma rolerji, z avtobusom … – in ozaveščali učence o izjemnem pomenu trajnostne mobilnosti v našem življenju,« je povedala Anja Jurančič, koordinatorka projekta na OŠ Predoslje Kranj.
Odkar sem začel delati na spletu od doma, zaslužim 95 USD na uro. Neverjetno, edino kar potrebuje je enostavno tipkanje …