V MOK so od lanskega septembra izvedli številne projekte na cestah, ki izboljšujejo prometno varnost, zlasti najbolj ranljivih udeležencev v prometu - pešcev in kolesarjev. V teh dneh se tako zaključuje gradnja kolesarske povezave in obnova ceste na delu Ceste Staneta Žagarja skupaj z vodovodom in kanalizacijo na relaciji Športni park Kranj–Avtobusna postaja Kranj. Z novim asfaltom pa bodo preplastili tudi del cestišča od Bleiweisove 1 do križišča s Cesto Staneta Žagarja.
Prav tako se zaključuje 2. faza rekonstrukcije ceste Breg–Mavčiče, ki prinaša 730 metrov obnovljene in razširjene ceste med Prašami in Jamo z obojestransko kolesarsko stezo ter enostranskim pločnikom. Skupaj s prvo fazo rekonstrukcije bo tako skupno obnovljenega 1,3 kilometra cestišča, sledile pa bodo še naslednje faze, vse do konca vasi Breg ob Savi.
Aprila letos so končali tudi obnovo 750 metrov dolgega odseka ceste v Letenicah ter pozneje preplastili še cesto od Letenic proti Kamnjeku. Novo asfaltno podlago so dobili tudi odseki cest od križišča na Laborah do nadvoza čez Delavski most, na Brscu, na Suhi, na Mlaki na Griču, na Stari cesti, v Nemiljah, na Babnem vrtu, v Čadovljah, v Srednji vasi v KS Goriče in rekonstruirali del ceste od Šmartinske graščine do križišča z Ješetovo. Nov je tudi most čez Rupovščico, od začetka lanskega novega šolskega leta pa deluje avtobusna linija od Kranja do vasi pod Joštom.
Kmalu bo zaključena še varna povezava od Pangršice do OŠ Trstenik ob vodotoku. Za večjo varnost bo z različnimi ukrepi poskrbljeno tudi v mestu. V okolici OŠ Janeza Puharja Kranj - Center je odslej v veljavi skupni prometni prostor, kar pomeni, da je omejitev hitrost znižana na 20 km/h, kolesarji in pešci pa imajo prednost. Do konca meseca so postavili še dve novi radarski merilni mesti za varnejše poti v šolo, in sicer na Likozarjevi cesti in pred osnovno šolo na Kokrici. Zagotovili bodo tudi večjo preglednost prehoda med policijo in trgovino DM pri avtobusni postaji, na več lokacijah poteka še spuščanje robnikov pločnikov.
V MOK so v zadnjih letih vzpostavili tudi številne nove kolesarske površine. Leta 2017 je bilo v Kranju 24 kilometrov kolesarskih povezav, zdaj pa jih je že 68,5 km, torej za 300 odstotkov več. Nove površine za kolesarje so tako v Zgornjih Bitnjah in na relaciji Primskovo–Britof–Predoslje, s čimer je zdaj sklenjen severni kolesarski obroč okrog Kranja. Pred Osnovno šolo Predoslje je od maja letos tudi prva 3D zebra na območju Kranja, ki voznike spodbuja k dodatnemu zmanjšanju hitrosti in večji pazljivosti. Nov kolesarski pas bodo v kratkem zarisali še od trgovine Sloga proti glavni cesti.
Med načrtovanimi projekti pa so gradnja prve faze pločnika, ki bo povezal Kokrico z Bobovkom, ureditev površin za pešce in kolesarje med Gosposvetsko ulico in Bleiweisovo cesto, v MOK so pridobili tudi evropska sredstva za postavitev sistemov za umirjanje hitrosti in obveščanje uporabnikov mestnega potniškega prometa in usmerjanje voznikov do parkirišč.
V Kranju poleg splošne prometne varnosti spodbujajo tudi trajnostno mobilnost in se bodo letos s pestrim programom že šestnajstič pridružili aktivnostim ob Evropskem tednu mobilnosti. Kot trajnostni ukrep pa so namestili nekaj kovanih stojal za kolesa na več točkah v mestu, med drugim pred knjižnico, glasbeno šolo na Pungertu, pred Prešernovim gajem in pred občino.