Gradnja v starem Kranju je otežena

Foto: KS Kranj Center
Foto: KS Kranj Center
Krajani in drugi deležniki v mestnem jedru ter predstavniki občine so se pred kratkim srečali na posvetu o podrobnostih prometnega režima, ki v mestnem jedru zahteva plačilo dodatne pristojbine za težja tovorna vozila.
Oglej si celoten članek

Od krajanov, krajevne skupnosti in lastnikov nepremičnin v starem mestnem jedru so na Mestni občini Kranj prejeli več predlogov glede spremembe režima izrednega prevoza. Namen posveta je bil stanovalce seznaniti s podrobnostmi režima in razlogi za uvedbo ter skupaj poiskati rešitve. »Ker je v območju omejenega prometa največja dovoljena masa vozila omejena na 3,5 tone, vsako vozilo, ki je večje od kombija, šteje za izreden prevoz, za katerega je poleg ustrezne dovolilnice za vstop v mestno jedro, ki že ta ni zastonj, treba plačati še povračilo za izredni prevoz. Mestno jedro je edino območje Kranja, kjer je tak režim. Težave imajo v prvi vrsti investitorji, ki obnavljajo objekte, kar brez težje mehanizacije to ne gre, nekateri gostinci in nosilci poslovnih dejavnosti. Problem je že dostava kurilnega olja, saj drugače kot s kamionom to ne gre,« pojasnjuje predsednik sveta Krajevne skupnosti Kranj Center Aleksander Pavšlar.

Mesto je torej že dlje časa zaprto za promet nad 3,5 tone, na občini pa o tej problematiki izpostavljajo, da vozila večjih dimenzij uničujejo tlake, za kar občina za popravilo nameni več kot 50.000 evrov na leto. »Pravni in zasebni subjekti se zato morajo zorganizirati, da racionalizirajo svojo dostavo na čim manjše dimenzije, tako kot imajo to urejeno v primerljivih mestih v Sloveniji in po svetu. Eno vozilo večje teže namreč predstavlja za tlake v mestnem jedru več obremenitve kot 1000 vozil manjše teže,« so pojanili na občini.

V KS Kranj Center so pripravili dve opciji glede rešitve problematike. »Opcija ena je, da se v 33. člen Odloka doda izjema za območja omejenega prometa, po kateri se v območjih omejenega prometa ne plačuje prevoznin. Glede na vse ostale težave, sitnosti in omejitve, s katerimi se soočajo krajani in poslovni subjekti v območju omejenega prometa, bi bila to povsem utemeljena izjema. Opcija dve pa je, da se na vstopih v območje omejenega prometa odstrani prometna signalizacija, ki omejuje vstop tovornih vozil na največ 3,5 tone dovoljene mase,« pravi Pavšlar.

Na posvetu se je odprla debata. Občina je v njej ponudila znižanje prevoznin, a končne rešitve še niso dosegli. »Potreben bo vsaj še en usklajevalni sestanek,« dodaja Pavšlar.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 1

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.