Gradnja novega terminala na ljubljanskem letališču teče po planu

Foto: Fraport Slovenija
Na ljubljanskem letališču je začasno spremenjen dostop do potniškega terminala in ostalih spremljajočih objektov. Prometna ureditev je del gradnje novega potniškega terminala, ki je v polnem teku.
Oglej si celoten članek

Na Letališču Jožeta Pučnika se nadaljuje gradnja novega terminala. Za izgradjo prometne infrastrukture pa so sedaj morali spremeniti dosedanjo prometno ureditev. Do sedanjega potniškega terminala je tako po novem možno priti mimo stavbe Kontrole zračnega prometa Slovenije, medtem pa dostop na odprto parkirišče za potnike ostaja enak. Nekaj sprememb je tudi za kamionski promet, vse pa je označeno z ustrezno prometno signalizacijo. Ureditev dostopnih poti ter s tem povezane spremembe so del projekta gradnje novega potniškega terminala, ki se odvija skladno z načrti. Ob zaključku gradnje, ki je po zasnovani časovnici predvidena poleti 2021, bodo dokončno vzpostavili tudi notranji letališki cestni sistem. Do takrat pa velja nova prometna ureditev.

Nov potniški terminal bo zgrajen v predvidenih rokih

Nov potniški terminal na ljubljanskem letališču se na zunaj že približuje končni podobi. Trenutno zaključujejo nameščanje steklenih in panelnih fasad, v zaključni fazi izvedbe pa so tudi elektro in strojne inštalacije ter odvodnjavanje. V notranjosti že izdelujejo betonske zaključne tlake, v teku so pripravljalna dela za ureditev dodatnega izhoda iz čakalnic na ploščad in pripravljalna dela za ureditev komercialnih površin. Nameščajo tudi opremo sortirnice prtljage, vključno s sistemi za prevzem prtljage. Montaža notranje opreme in namestitev preostale tehnološke opreme pa sta predvideni v prvi polovici prihodnjega leta. Takrat bodo uredili tudi površine pred terminalom, ki bodo namenjene parkiranju avtobusov, shuttlov, taksijev in kratkotrajnemu ustavljanju. Neposredno ob terminalu bo urejen tudi park.

V Fraportu Slovenija predvidevajo, da bo terminal spomladi prihodnje leto že nared za testiranje opreme, procesov in potniških tokov. Ob tem dodajajo, da bo terminal, ki so ga arhitekturno zasnovali v biroju Plan B,  sodoben, zračen prostor z veliko steklenimi odprtimi površinami, ki bodo odpirale čudovite poglede na letališko stezo in Julijske Alpe na eni ter na Kamniško-Savinjske Alpe na drugi strani. Nova podoba bo strnjena v minimimalističen objekt, v katerem se bodo kombinirali vidni betoni, steklo, kovina in lesene obloge.

20 milijonska investicija bo več kot podvojila zmogljivosti

Izgradnja novega terminala predstavlja strateško investicijo v vrednosti več kot 20 milijonov evrov, ki je ključna za dolgoročni razvoj in prihodnost letališča. "Nov objekt bo ponudil večjo zmogljivost, izboljšal standard za potnike, uporabnike in zaposlene. Obstoječemu terminalu bo dodano 10.000 kvadratnih metrov novih površin, vključno z novo odhodno halo, 14 prijavnimi okenci, petimi linijami za varnostne preglede, v prvi fazi dvema trakovoma za prevzem prtljage, novo sortirnico prtljage, veliko brezcarinsko trgovino in novim poslovnim salonom ter tudi s prenovljeno gostinsko ponudbo in promocijskimi površinami. Zmogljivost bo s 500 povečana na 1.250 potnikov na uro. Razširjen novi del bo s povezovalnim hodnikom funkcionalno povezan z obstoječimi površinami," so pojasnili v Fraportu Slovenija.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 1

  • 09:57 5. Oktober 2020.

    In zakaj je na kontra strani avtoceste? Da lahko prevozniki več zaračunavajo?

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.