Predvidena prostorska ureditev med drugim obsega temeljito prenovo vstopnega območja, ki vključuje odstranitev obstoječih in gradnjo nove, svojstveno oblikovane stavbe s poslovno, trgovsko in gostinsko namembnostjo. V notranjem območju pa je predvidena prenova obstoječih objektov, predvsem višinska uskladitev in oblikovno poenotenje. Prenova bo potekala v dveh fazah. Prva bo zajemala prenovo objektov in gradnjo na zemljišču, ki je v lasti podjetja Kolodvor d.o.o. Del območja, kjer so bila nekoč Merkurjeva skladišča, je že dobil novo podobo. V prvi fazi so predvidene nekatere nadzidave in manjše širitve obstoječe pozidave. V drugi fazi pa je predvidena umestitev avtobusnega terminala. Ob tem se bo povečalo tudi že obstoječe tako imenovano montažno krožišče Aquasava. Ob tem bo vzpostavljena nova dovozna cesta na samo območje.
Premika se tudi na državni ravni
Ministrstvo za infrastrukturo je že začelo tudi postopke za umestitev drugega tira gorenjske proge. Država za to predvideva sprejem Državnega prostorskega načrta. »Dvotirnost gorenjske proge predvideva kar nekaj bonitet za Kranj, od prenove železniške postaje in postavitve skupnega centralnega potniškega terminala. Predvideva tudi nove postaje v Struževem, Besnici ter med Bitnjami in Žabnico,« je na seji povedal podžupan in mestni svetnik Janez Černe (SD). Po pogovorih z ministrstvom in Slovenskimi železnicami, za katere na občini upajo, da bodo čim prej stekli in bodo zaključeni v najkrajšem času, bo občinska uprava lahko pripravila OPPN še za južni del tega območja, ki bo vseboval tudi nov avtobusni terminal.
Ob tem je svetnik Bojan Homan (SDS) izpostavil problematičen podvoz pod železniško progo, ki onemogoča pot tovornjakom do Besnice. Ti morajo do Besnice sedaj čez Stražišče in po ozki, zaviti cesti. »Tudi mi smo imeli kar nekaj pripomb, ki jih mogoče pripravljavci niso. Ena najbolj pomembnih stvari, ki smo jih izpostavili, je prav cestni podvoz pri Tekstilindusu proti Besnici. Naša zahteva bo, da se končno uredi podvoz, ki bo šel proti Besnici naravnost, bo širok in dovolj visok, kar so pripravljavci sprejeli,« je odgovoril Černe.
Glede železnice v Kranju pa je še vedno aktualna tudi povezava z ljubljanskim letališčem. Država ima tako v svojih načrtih še vedno izgradnjo proge od Ljubljane, čez Domžale, mimo Letališča Jožeta Pučnika, Šenčurja do Kranja.
Prvi mesec sem od tega preprostega spletnega gospodinjskega dela prejel 26391. To delo je na spletu in je delno ali …
Dodatne postaje. Že sedaj vlak cijazi, sedaj pa še slabše, ko bo ustavljal za vsakem vogalu...
To pa ne bi bilo slabo. Urediti je treba železniško povezavo LJ - Letališče.