Leto 2017 je še enkrat dokazalo, da evropski kupci avtomobilov najbolj zaupajo evropskim znamkam avtomobilov. Evropejci v letu 2017 za razliko od leta 2016 niso bistveno spremenili okusa pri nakupu novega avtomobila. Novincev je med najbolje prodajanimi le za vzorec. Tako je med kabrioleti na vrhu po priljubljenosti VW beetla zamenjala mazda MX-5, med veliki športnimi terenci je pred VW touaregom ford edge, v razredu eksotov je bentleyja continental GT/GTC zamenjal ferrari 488, nekaj menjav se je zgodilo tudi v premium segmentu.
Evropejci v premium segmentu najbolj zaupajo znamki Mercedes-Benz, saj so bili prvi v štirih razredih (mercedes razred C, C coupe, razred E in razred S).
Električni prvič prebili mejo
V razredu malih vozil se je na prvo mesto pred fiat pando prebil fiat 500. V razredu električnih vozil na vrhu ostaja renault zoe. Prav razred električnih avtomobilov beleži največji skok v deležu prodaje, in sicer za 48 odstotkov. V Evropi je bilo lani prvič registriranih 163,591, njihov tržni delež pa kljub temu ostaja majhen, saj je zgolj 1,1 odstoten. Se pa je prvič zgodilo, da je EV razred velik vsaj polni odstotek.
V razredu električnih vozil je bil lani, kljub temu, da ni premagal modela renault zoe, moralni zmagovalec hyundai ioniq z 22.037 prodanimi primerki, kar je več kot 18 tisoč več v primerjavi z letom 2016. Renault z modelom zoe beleži rast 44 odstotkov. Prodali so 30.586 primerkov.
SUV vozila podirajo rekorde
Razred športnih terencev in križancev je še vedno v vzponu, ne glede na cenovni razred in velikost vozil. Zmagovalci po svojih razredih so renault captur, nissan qashqai, ford edge, BMW X1 in volvo XC60. Razred SUV vozil je zrasel za 18 odstotkov na 4,5 milijona novih vozil, kar je dodatnih 700.000 vozil več kot leta 2016. Športni terenci in križanci predstavljajo tretjino vseh na novo prodanih vozil v Evropi. Lani je bil njihov tržni delež manjši od 30 odstotkov.
Nissan qashqai ostaja najbolje prodajni križanec v Evropi. Prodali so jih kar 249,063. Na drugem mestu je VW Tiguan (236.488 prodanih enot). Tudi BMW je z modelom X1 prvič presegel številko 100 tisoč prodanih enot. Prodali so jih 119.626, medtem, ko je Volvo mejnik 100.000 prodanih vozil z večjim XC60 zgrešil le za 478 enot (99.513).