Zvezni minister za promet Alexander Dobrindt je v intervjuju za Auto Bild dejal: "100 evrov je primerna cena, lahko pa da bo tudi nekaj več ali nekaj manj. To velja za letno vinjeto, bodo pa na voljo tudi vinjete za enkratne uporabnike ali tiste, ki jih potrebujejo malokrat."
Še pred poletnimi počitnicami namerava črno-rdeča vlada, ki se je k vinjetam kljub nasprotovanju velikega dela javnosti zavezala v koalicijski pogodbi, sprejeti predlog zakona o cestninjenju, lea 2015 pa bodo sledili še tehnični pravilniki. Pričakovati je torej, da od prihodnjega leta po nemških avtocestah niti domačini niti tujci ne bodo več vozili brez cestnine. Dobrindt je hkrati zatrdil, da dodatnega davka za lastnike motornih vozil ne bo.
Nobenih zveznih spodbud za e-vozila
Nemčija tudi zaradi pritiskov izjemno močne domače avtomobilske industrije ni med tistimi državami, ki bi odkrito promovirale prodajo električnih vozil oziroma alternativne pogone. Tako ne preseneča še ena izjava Dobrindta, da nemška vlada ne namerava uvesti nobenih premij za nakup električnih avtomobilov. Namesto tega meni, da bo za spodbujanje prodaje avtov z minimalnim ogljičnim odtisom zadostovalo, če bodo posamezne dežele ali občine sprejele takšne odloke, ki bodo dovoljevale promet z e-vozili tudi tam, kamor ostala ne bodo smela.
Dotaknil se je tudi afere z organizacijo Adaca; po njegovem mnenju bi morali klub temeljito reformirati in se preusmeriti k njegovemu prvotnemu namenu, to je služenje voznikom.
Pisal sem o subvencijah za eVozila, ki jih Nemčija nima, ker njihova industrija razen Ampere še nima primernega vozila.
AlexG<br />Očitno nisi bil v trgovini že več let. Kilogram kruga ni 1 EUR, temveč nekaj evrov, npr.: 400 gramski …
takoj od bivše meje z Avstrijo malo naprej proti Munchenu imaš znak brez omejitve... in ta načeloma poteka skoraj do …