V raziskavi namenjeni ameriškemu trgu so pri J.D. Power ugotavljali, s kakšnimi težavami v povezavi z vozili se danes ukvarjajo lastniki vozil.
Ugotavljajo, da se vozila vse manj kvarijo. Lastniki tri leta starih avtomobilov izpostavljajo vse manj težav s svojimi vozili. V primerjavi z letom prej se je število napak na vozilih zmanjšalo za štiri odstotke.
"Zanesljivost vozil se še naprej izboljšuje, kljub temu pa ni vse rožnato," pravi Dave Sargent, podpredsednik za globalne raziskave pri J.D. Power in dodaja: »Vozila so postala bolj zanesljiva kot kdajkoli do zdaj, vendar pa se spreminjajo težave o katerih poročajo lastniki vozili. Avtomobilski proizvajalci se ukvarjajo s težavami na področju glasovnega upravljanja v vozilu, z menjalniki in napakami v povezavi z akumulatorji.
Raziskava o napakah, ki se pojavljajo pri različnih znamkah vozil je pomembna tudi s stališča lojalnosti lastnikov vozil do določene avtomobilske znamke, raziskava pa vpliva tudi na ukrepanje avtomobilskih proizvajalcev pri odpravi napak ob prenovi aktualnega modela oziroma razvoju prihodnjih modelov.
J.D. Power raziskavo opravlja že 30 let, vedno pa pri snovanju statistike v poštev vzame število napak na 100 vozil v zadnjih 12 mesecih. Gre za vozila prvih lastnikov, ki so stara tri leta.
Na vrhu lestvice zadovoljstva je v ZDA japonska premijska znamka Lexus. Lexus je na vrhu raziskave že osmo leto zapored. Na drugem mestu sta skupaj znamki Porsche in Toyota, med peterico na ameriškem trgu sta se prebila še Chevrolet in Buick. Chrysler je znamka, ki je najbolj napredovala v zadnjem letu, med znamkami, ki sta na področju napak povezanimi z avtomobili najbolj napredovali sta še znamki MINI in Subaru.
Toyota Motor Corporation je prva mesta zasedla kar v štirih od osmih kategorij. Na vrh so se zavihteli modeli lexus ES, lexus GX, toyota camry in toyota tundra, medtem, ko se je za najbolj zanesljiv model avtomobila od vseh, je porsche 911. Letos so sploh prvič razglasili najbolj zanesljiv model avtomobila.
J.D. Power je v letošnjo raziskavo vključil izkušnje 32.952 prvih lastnikov vozil izdelanih leta 2016.
Zamenjali ste kontinent. Tu je Evropa.
Na vrhu so pač znamke,katere stanejo več 10 tisočakov ali več in je njihove lastnike enostavno sram priznati,da za velike …
Ta raziskava je sploh za nas zelo pomembna, saj je večina modelov namenjena izključno ZDA trgu. Bravo!