Prvi moč zveze Renault - Nissan Carlos Ghosn je predstavil obsežen, 70 milijard evrov vreden strateški načrt razvoja znamk Renault, Mitsubishi, Dacia in Lada do leta 2022. Karizmatični Braziilec je govoril o številnih novih električnih modelih, s katerimi bodo sposobni pokriti 80 odstotkov trga električnin avtov, pa o intenzivno povezljivih avtomobilih, ki naj bi za zvezo pomenili eno glavnih konkurenčnih prednosti pred konkurenti.
Spregovoril je o pomenu naslednje generacije clia, ki bo prišel na trg leta 2019 (zelo verjetno tudi iz Revoza) in bo na voljo tudi kot električni avto ter z avtopilotom ... Ni se izognil niti dizelskim motorjem. Na to temo nekaj pove Ghosnova izjava, da bo že leta 2022 delež prodanih dizlov pri znamki Renault za polovico manjša v primerjavi z danes.
Ghosn je med drugim pojasnil, da bodo v bodoče iskali še tesnejše sinergije med znamkami ter tako zmanjševali stroške. Tako naj bi bilo 80 odstotkov avtomobilov znamk Renault, Dacia in Renault zgrajenih na istih skupnih platformah.
Bo pa Dacia očitno v prihodnjih letih deležna številnih posodobitev. Med drugim naj bi na osnovi novega dusterja izdelala križanca C segmenta.
Znamka Lada je bila še 20 let nazaj ena najbolj razširjenih na slovenskih cestah, nato pa sta prodajo pri nas ustavili zastarelost in konkurenčnost ponudbe. Pred leti je v lastništvo ruskega proizvajalca Auto VAZ stopil Renault in začel s prenovo ponudbe.
Po statistiki podjetja Ardi se v Sloveniji po cestah danes vozi le še slabih 600 lad, od tega pa so bile lani štiri prvič registrirane v Sloveniji.
dezurni@zurnal24.si