Alkantaro, to sintetično tkanino, ki avtomobilu zagotavlja luksuzen videz in prijetne občutke pod prsti rok voznika ali sopotnikov, v avtomobilski industriji uporabljajo kot prevleko za različne komponente: sedeže, armaturno ploščo, volan, notranji del strehe ...
Stanje na trgu bi se lahko v kratkem spremenilo. Pri italijanskem podjetju Alcantara SpA so nedavno objavili, da ne uspejo zadovoljiti petine naročil avtomobilske industrije po priljubljenem materialu.
Podjetje so ustanovili leta 1972, v zadnjih desetih letih pa so Italijani potrojili prihodke, iz 64,3 na 187,2 milijona evrov. Največjo rast so imeli leta 2015, ko je bila 80-odstotna, v prvi vrsti zaradi velikega povpraševanja avtomobilske industrije po tem materialu. Tovarne v Milanu lahko proizvedejo osem milijonov metrov alcantare na leto, naročila pa še krepko presegajo omenjeno številko.
V naslednjih petih letih nameravajo podvojiti proizvodne kapacitete, zato bodo investirali 300 milijonov evrov. Dokler se to ne zgodi, bo avtomobilski trg občutil pomanjkanje alkantare.