Električna ročna zavora je praktično že izrinila klasično ročico iz avtomobilov, saj je na cenikih le še pešica novih modelov, ki vztrajajo pri takšni rešitvi. Vozniki so se novosti že dodobra navadili, prednosti aktiviranja ročne zavore prek tipke je namreč več kot pa slabosti.
Pri Helli, ki številnim avtomobilskim znamkam dobavlja mehatronske elemente, so pojasnili zanimivo podrobnost elektronske ročne zavore, ki se je lastniki povečini ne zavedajo. Da bi avto preprečil korozijo na zavornih diskih in ploščicah ter da bi zagotavljal enakomerno obrabo skozi celotno življenjsko dobo, se vsake toliko časa med vožnjo izvede aktivacija ročne zavore.
Takšna rutina se avtomatsko ponovi nekako na mesec dni ali na vsakih 1.000 prevoženih kilometrov, voznik pa je sploh ne zazna, saj se parkirna zavora aktivira le z 20 odstotki od maksimalnega oprijema.
Pri Helli poudarjajo, da je obraba ploščic pri teh rutinskih zaviranjih zelo majhna. Po 300 protokolih bi na ploščicah pobralo do največ 0,5 milimetra zavorne obloge.
In če se med vožnjo ne da nekoliko zavirati z el. ročno zavoro, da bi posušili obloge, pač moramo čakati …
Enkrat na mes. oz, 1000 km seveda ni najboljše. Dodati je potrebno ročno zaviranje tudi po vsakem pranju, ker takrat …