"To polemiko sem spremljal podrobno. Mislim, da bomo največ storili s tem, da bomo odločitev o nošenju čelade prepustili vsakemu posamezniku. Tega ne bi uzakonil, ampak bi raje videl, da bi z nošenjem čelade starši in vsi drugi kolesarji naredili primer dobre prakse. S tem bi postopoma dosegli, da bi se vsi sami odločili, da bodo nosili čelado. Podobno se je zgodilo na smučiščih, kjer so redki odrasli, ki je ne nosijo," o uzakonitvi čelad pravi strokovnjak za varno vožnjo in pobudnik preventivne kolesarske akcije 3 metre = OK Andrej Brglez.
Veliko vlogo pri tem imajo tudi starši. Otrok v četrtem razredu s pridobitvijo izpita za kolo prvič stopi v promet, naloga staršev pa je, da ga potem pravilno usmerjajo v varno vožnjo.
Vožnja naj bo sproščujoča
"Ko se družina odpravlja s kolesi na izlet, je obvezno, da je otrok (ali če jih je več) v sredini kolone, starša pa vozita spredaj in zadaj. Avtomobilistom je treba dati pravočasno vedeti, da smo na cesti, pri tem pa ne smemo zasesti celotnega voznega pasu. Otroci na cesti niso tako stabilni in lahko hitro zavijejo, zato mora imeti starš za njimi dovolj manevrskega prostora. Predvsem pa starši ne smejo otroka vseskozi ogovarjati s 'pazi avto, pazi to ...', ker pot sicer ne bo sproščujoča, otrok pa bo vožnjo s kolesom doživljal kot neko represijo," še pravi Brglez.
Lepo si tole preformuliral za svojo filozofijo . Več mrtvih je s čeladami zato , ker jih vsi nosijo . …
Tudi tale strokovnjak je iz Žlendrove šole. Pazi formulacijo" pri tem pa ne smemo zasesti celotnega voznega pasu " Zasedemo …
Zakaj ni obvezna? Ker so države, ki so to uzakonile, zaznale celo rast poškodb. Enako je pri nas: 90% ljudi …