Zadnji kilometer je v resnici lahko dolg 330 kilometrov

Foto: Opel
Foto: Opel
Podjetniki imajo na razpolago povsem novo orodje. Med drugim lahko vleče prikolico.
Oglej si celoten članek

Pri Oplu so razkrili številne nove podrobnosti svojega prvega električnega komercialnega vozila vivaro-e. Na voljo je v treh dolžinah in z različnimi karoserijskimi različicami, kar profesionalcem omogoča, da lahko izkoristijo različne načine mobilnosti "zadnjega kilometra". Le da je pri vivaru-e ta zadnji kilometer lahko po WLTP normi dolg do 230 oziroma celo do 330 kilometrov, odvisno od različice baterije. Baterija je namreč lahko 50 ali 75 kWh. 

Foto: Opel Opel vivaro-e Foto: Opel Opel vivaro-e

Za volanom Za volanom električnega vozila, ki ima resne načrte v Sloveniji

Motor ima 100 kW (136 KM) in kar 400 Nm navora, nosilnost vivara-e pa je 1.275 kilogramov, kar je v primerjavi z dizelsko različico za slabih 200 kilogramov manj. Poleg tega pa je za zdaj edino elektrificirano vozilo v segmentu, ki lahko vleče prikolico z največjo
vlečno zmogljivostjo ene tone. Sicer pa ohranja električni vivaro vse dobre stvari vsakega dostavnika - enostavno nakladanje, prilagoditve, skrb za voznika z raznimi pripomočki in udobjem. Omogoča tudi nadzor na daljavo prek aplikacije. Najvišja hitrost je omejena na 130 km/h.

Vivara-e bomo lahko na cestah videli že na pragu jeseni.

Foto: Opel Opel vivaro-e

dezurni@zurnal24.si

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.