Za najbolj strme slovenske klance

Foto: Žurnal24 Jeep renegade Foto: Žurnal24 Jeep renegade Foto: Žurnal24 Jeep renegade Foto: Žurnal24 Jeep renegade Foto: Žurnal24 Jeep renegade Foto: Žurnal24 Jeep renegade Foto: Žurnal24 Jeep renegade Foto: Žurnal24 Jeep renegade Foto: Žurnal24 Jeep renegade Foto: Žurnal24 Jeep renegade Foto: Žurnal24 Jeep renegade Foto: Žurnal24 Jeep renegade Foto: Žurnal24 Jeep renegade Foto: Žurnal24 Jeep renegade Foto: Žurnal24 Jeep renegade Foto: Žurnal24 Jeep renegade Foto: Žurnal24 Jeep renegade Foto: Žurnal24 Jeep renegade Foto: Žurnal24 Jeep renegade Foto: Žurnal24 Jeep renegade Foto: Žurnal24 Jeep renegade Foto: Žurnal24 Jeep renegade Foto: Žurnal24 Jeep renegade Foto: Žurnal24 Jeep renegade Foto: Žurnal24 Jeep renegade Foto: Žurnal24 Jeep renegade Foto: Žurnal24 Jeep renegade
Kljub temu, da si zasnovo deli z fiatom 500X, oba izdelujejo v tovarni v Italiji, pa želi biti jeep renegade, in to tudi je, pravi terenec. Prav z vsakim detajlom poudarja sorodstvene vezi z legendarnim willysom.
Oglej si celoten članek

Se še spomnite znamenite humoristične nanizanke M*A*S*H, ali filmov o drugi svetovni vojni. Povsod so mrgoleli prepoznavnih terenci willys MB, ki jih je množično uporabljala ameriška vojska. Willys MB se je zapisal med avtomobilske legende in to velja še danes.

Američan, ki nastaja na jugu Italije

Znamka Jeep, tudi če je v lasti Fiata, gradi svojo prepoznavnost na bogati zgodovini, znani po terenskih vozilih, zaradi katerih se je tudi pri nas prijelo ime džip.

Renegade je zadnji in hkrati najmanjši član nove generacije družine Jeep. Športnega terenca so zasnovali v ZDA, proizvajajo pa ga v tovarni Melfi na jugu Italije. Skupaj s fiatom 500X, ki bo k nam prišel prihodnje leto.

A naj vas ime Fiat ne zavede. Renegade je pravi jeep, tako kar zadeva videz, kot vozne zmogljivosti. Grajen je na wranglerjevi mogočnosti in robustnih linijah. Oblikovalci so mu namenili prepoznavno masko z legendarnimi sedmimi režami in okroglimi lučmi, ki so halogenske ali biksenonske. Z boka spominja na zgodovinski model willys, od fiata 500X se razlikuje po večji oddaljenosti od tal, večje terenske zmogljivosti mu omogočajo kratki previsi, tudi blatniki so robustni v obliki trapeza. Zunaj in znotraj je polno elementov z grafiko v obliki črke X, ki je bila vtisnjena na posodi za gorivo pri prvem džipu in je zaščitni znak znamke.

Veliko tehnologije, predvsem varnostne

Foto: Žurnal24 Jeep renegade Potovalna kabina sloni na prepoznavnih detajlih, ki smo jih spoznali že v wranglerju in cherokeeju. Odvisno od nivoja opreme, so digitalni barvni merilniki lahko 3,5- ali 7,0-palčni. Osrednji del armaturne plošče zaseda ekran na dotik, ki je 5- ali 6,5-palčni, na njem pa se lahko prikazuje slika vzvratne kamere, 3D navigacija … Za dodatno udobje si lahko kupec omisli dvodelno panoramsko streho z odstranljivim srednjim panelom, ki se ga pospravi v dvojno dno prtljažnika. Ta ima prostornino od 351 do 1297 litrov.

Renegade se ponaša z bogatim naborom aktivne in pasivne varnostne tehnologije. Poleg šestih zračnih blazin in zaves, za varnost potnikov skrbi sistem za prepoznavanje vozil v mrtvem kotu, sistem za opozarjanje na možnost čelnega trka, sistem za opozarjanje na nenamerno menjavo voznega pasu in aktivni radarski tempomat s funkcijo stop&go, ki v gneči samodejno ustavi vozilo in samodejno spelje, ter nadzoruje varnostno razdaljo.

Tudi devetstopenjski menjalnik

Motorizacijo sestavljajo trije bencinski in dva dizelska motorja, ter trije menjalniki. Vstopni bencinski motor je preverjeni 1,6-litrski z 81 kilovatov moči (110 KM) z ročnim peststopenjskim menjalnikom, ki je na voljo v kombinaciji s pogonom na prednji kolesi. Sredino ponudbe predstavlja šibkejša od dveh različic 1,4-litrskega turbo motorja z močjo 103 kilovatov (140 KM) z ročnim šeststopenjskim menjalnikom in dvokolesnim pogonom, vrh pa različica z 125 kilovatov moči (170 KM) z devetstopenjskim samodejnim menjalnikom z dvojno sklopko in štirikolesnim pogonom (4WD).

Foto: Žurnal24 Jeep renegade

Šibkejši od obeh dizlov je 1,6-litrski z 88 kilovatov moči (120 KM), šeststopenjskim ročnim menjalnikom in dvokolesnim pogonom, močnejši pa 2,0-litrski turbo motor z 125 kilovatov moči (170 KM) in devetstopenjskim samodejnim ali šeststopenjskim ročnim menjalnikom ter štirikolesnim pogonom.

Za štirikolesni pogon najmanj 26.490 evrov

V ponudbi so štiri stopnje opreme. Cene se začnejo pri 19.990 evrih za vstopni bencinski model, vstopni dizelski model stane 25.490 evrov, najcenejši model s štirikolesnim pogonom, dvolitrski turbodizel s 103 kilovatov moči, pa 26.490 evrov.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 1

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.