Dars je začel na nekaterih svojih avtocestnih portalih objavljati podatke o predvidenem času, ki je potreben v času zgostitev prometa za vožnjo do naslednjega pomembnejšega izvoza. Gre za način obveščanja, ki je še posebej na zelo prometnih avtocestah zahodne Evrope že dolgo prisoten in vsakodneven pojav. Na ta način namreč upravljalec omrežja voznika obvešča, ali se mu izplača do cilja zaviti na kakšno alternativno pot in koliko časa mu bo ta glede na trenutne prometne razmere vzela.
S tem pa upravljalci cestnih tokov posredo tudi vplivajo na obnašanje, saj naj bi bilo voznikom jasno, koliko časa bo trajala pot in da z nevarno vožnjo na prekratki varnostni razdalji, nepotrebnimi zaviranji in pospeševanji ter vijuganji z levega na desni pas ne bodo ničesar pridobil.
Kot so za Žurnal24 pojasnili na Darsu, so novost najprej vpeljali v okolici Ljubljane in sicer v okviru obsežnejše obnove predora Golovec. "Pričeli smo prikazovati potovalne čase na posameznih grafičnih prikazovalnikih spremenljive prometne signalizacije (portalih nad avtocesto), da se lahko vozniki pravočasno odločijo za alternativno pot," pravijo pri upravitelju slovenskega avtocestnega omrežja.
"Spremljali bomo, kako bo zadeva delovala in se obnesla in če se bodo pokazale zadovoljive lastnosti, bomo prikazovanje potovalnih časov uporabili tudi po koncu obnove vzhodne cevi predora Golovec, ki je predvidena sredi avgusta letos. V prvi fazi predvsem za ljubljanski obroč in vse štiri avtocestne vpadnice nanj, torej tam, kjer obstajajo avtocestne alternativne poti."
Razcep Malence s predorom Golovec velja za enega prometno najbolj obremenjenih delov našega avtocestnega križa, na katerem se stikata vzhodna in južna ljubljanska avtocestna obvoznica ter dolenjska avtocesta.
To pa zasluži nagrado za inovativnost-zahodna Evropa je ta obvestila prikazovala ža par desetletij nazaj,zraven pa še narisan grafikon avtocest …
Razvoj prometne varnosti pri nas nikoli ni šel v to smer,da bi producirali samozavestne voznike ki si lahko privošči branje …
Ste poskrbeli tudi za to, da vam tovornjaki ne ustavljajo več pred odcepom za predor Golovec in vozijo vzvratno, ker …