Na prvi vožnji prenovljenega Capturja na Danskem so nam Renaultovi strokovnjaki poudarili, da je perosnalizacija vozila, sploh v razredu križancev in malih kompaktnih vozil, ena od stvari, ki so kupci najprej pripravljeni doplačati. S personalizacijo posameznih sklopov vozilo oblikujemo povsem po svojih željah.
V primeru capturja lahko tako personaliziramo notranjost in zunanjost. V notranjosti si lahko po želji izbiramo različne barve oblazinjenj in pakete notranjost (obrobe zračnikov, zvočnikov, osrednje konzole in predala) v šestih različnih barvah. Pri zunanjosti pa lahko izbiramo med različnimi vrstami platišč in paketi zunanjosti (obarvan del stranske letvice in sredinski del na platiščih) in raznimi enobarvnimi in dvobarvnimi karoserijami.
Se dobavni rok podaljša?
Aleš Antlej iz Renault Slovenija nam je pojasnili, da se Slovenci se razlikujemo od voznikov v Franciji, Nemčiji ali kje drugje, ko gre za izbiro personaliziranih elementov vozila. Kupci običajno za personalizacijo odločajo po predhodnih simulacijah s konfiguratorjem vozil, torej v virtualni različici pogledajo izgled vozila s posameznimi dodatki in potem izberejo, kar jim je osebno najbolj všeč. Najbolj opazna in zelo pogosto izbrana je dvobarvna karoserija, kjer je povpraševanje že ob začetku prodaje preseglo vsa pričakovanja po Evropi.
Dobavni rok novo naročenih vozil se zaradi elementov personalizacije običajno ne podaljša, je pa treba vsak dobavni rok preveriti s pooblaščenim prodajalcem. Pri Renault Slovenija pojasnjujejo, da je pri dobavi ključna časovna razlika pri tem, ali je avto na zalogi ali ne. In pri personalizaciji se verjetnost, da bo točno tak avto na zalogi, zelo zmanjša.
Premium dodatki se selijo v nižje razrede vozil
Pri Renaultu so s prenovljenim capturjem predstavili tudi opremo Initiale Paris, ki vključuje vpadljivo kromano masko motorja, dodatne oznake na karoseriji in v potovalni kabini (volan in sedeži), ekskluzivno barvo zunanjosti in posebna 17-palčna platišča, boljše, napa usnje na sedežih in tudi volanu, aluminijaste dodatke ...
Izbralo naj bi jo pet odstotkov slovenskih kupcev kompaktnega križanca, kar je veliko manj kot pri večjih križancih, kot je espace, kjer je delež prodanih vozil z nivojem opreme Initiale Paris odstotkov. Pri uvozniku pojasnjujejo, da so pri B segmentu vozil kupci zelo raznoliki in cenovno bolj občutljivi kot na primer kupci E segmenta, ki bolj pogosto iščejo najvišji nivo opreme. A vse več kupcev tudi v tovrstnih vozilih išče opremo za udobje in varnost, ki jo sicer dobi v vozilih višjega cenovnega razreda.
Pri Renaultu pojasnjujejo, da so to kupci, ki izbirajo drugi avto pri hiši in so običajno izbirali avtomobile višjih segmentov.
saj so kar že vredu Renoji,ampak,da po izračunu za normalni lizing dobi delavec revoza samo 1000eurov več popusta kot normalen …