Volkswagen tayron prinaša sedem sedežev

Foto: Volkswagen Volkswagen tayron Foto: Volkswagen Volkswagen tayron Foto: Volkswagen Volkswagen tayron Foto: Volkswagen Volkswagen tayron Foto: Volkswagen Volkswagen tayron Foto: Volkswagen Volkswagen tayron Foto: Volkswagen Volkswagen tayron Foto: Volkswagen Volkswagen tayron Foto: Volkswagen Volkswagen tayron Foto: Volkswagen Volkswagen tayron Foto: Volkswagen Volkswagen tayron Foto: Volkswagen Volkswagen tayron Foto: Volkswagen Volkswagen tayron Foto: Volkswagen Volkswagen tayron Foto: Volkswagen Volkswagen tayron Foto: Volkswagen Volkswagen tayron Foto: Volkswagen Volkswagen tayron Foto: Volkswagen Volkswagen tayron Foto: Volkswagen Volkswagen tayron Foto: Volkswagen Volkswagen tayron
VW je predstavil tayrona, SUV, ki se po velikosti umešča med tiguana in touarega. Tayron na trg prihaja s sedmimi pogonskimi različicami.
Oglej si celoten članek

Zadnje novice iz Wolfsburga so bile za Volkswagen precej mešane: govorilo se je o zaprtju tovarn, preklicali so jamstva za zaposlitev, donosi so bili pod pričakovanji. Koncern zdaj toliko bolj potrebuje pozitiven signal in ta je novi tayron, ki bo ob prelomu leta zamenjal popularnega tiguana allspaca in se pozicioniral kot samostojen model.

Foto: Volkswagen Volkswagen tayron

Tayron temelji na modularni prečni platformi (MQB), a prinaša pomembne spremembe: medosna razdalja se je povečala za enajst centimetrov na 2,79 metra, skupna dolžina pa za 23 centimetrov na 4,77 metra. Umeščen je med tiguana in touarega.

To povečanje ne prinaša le več notranjega prostora, temveč tudi opcijsko tretjo vrsto sedežev. Prtljažnik ima prostornino od 885 do 2090 litrov – kar nakazuje na uporabo za večje družine in daljša potovanja.

Foto: Volkswagen Volkswagen tayron

Vizualno tayron izstopa zaradi neodvisnih odbijačev spredaj in zadaj, kljub temu pa ostaja zvest tipičnemu dizajnu VW. V notranjosti lahko kupci pričakujejo mešanico sodobnih digitalnih funkcij in preizkušenih analognih upravljalnih elementov, kot je klasični vrtljivi gumb na sredinski konzoli.

Foto: Volkswagen Volkswagen tayron

Raznolika izbira

Volkswagen je naklonjen tudi raznolikost pogonskih možnosti. Na voljo v sedmih različnih različicah. Poleg bencinskih in dizelskih motorjev z razponom moči od 150 KM (110 kW) do 265 KM (196 kW), od katerih so nekateri opremljeni z blago hibridno tehnologijo, sta na izbiro tudi dva priključnohibridna modela.

Foto: Volkswagen Volkswagen tayron

Priključni hibridi zagotavljajo sistemsko moč 204 KM (150 kW) ali 272 KM (201 kW) in ponujajo povsem električni doseg do 100 kilometrov. Tayron na ta način gradi most v prihodnost in se pozicionira kot znanilec povsem električnega športnega terenca, kot je ID.6, ki še ni na voljo.

Tayron z vlečno zmogljivostjo 2,5 tone dokazuje tudi, da ni le prostoren, temveč tudi robusten. Cene še niso znane.

Foto: Volkswagen Volkswagen tayron Foto: Volkswagen Volkswagen tayron Foto: Volkswagen Volkswagen tayron

dezurni@styria-media.si

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 3

  • 07:12 11. Oktober 2024.

    Ne delajo pa več Sharan-a,ki je bil pravi avto za družine,nerazumljivo

  • 07:06 11. Oktober 2024.

    Pa na barvo fijolice ne pozabit!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.