Pri Renaultu so pojasnili, da je električna turbo petica podprta s strokovnim znanjem na področju razvoja električnih športnih in ekskluzivnih modelov znamke Alpine. Tudi električna turbo petka je po zagotovilu tovarne "športna raketa", tako s pogonom kot obliko in namensko konstrukcijsko osnovo. Renault 5 turbo E namreč prinaša inovativna elektromotorja v kolesih z močjo 2 x 200 kW (sistemska moč 540 KM).
To je najmočnejši in najbolj zmogljiv Renaultov cestni model vseh časov. 400 kW oz. 540 KM zagotovi pospešek z mesta do 100 km/h v manj kot 3,5 sekunde. Nosilni deli karoserije so izdelani iz kompozita z ogljikovimi vlakni.

Zunanjost modela renault 5 turbo 3E je oblikovana v slogu super-športnih vozil. Obliko zaznamujejo zajetna odbijača in nadvse široka zadnja blatnika. Oblika se seveda zgleduje po izvirnikih renault 5 turbo in turbo 2. Nekaj potez in elementov je prepoznavno prevzetih iz svežega modela renault 5 E-tech electric, kot so zadnje luči in zunanji vzvratni ogledali, toda vodilna zamisel projekta je bila obuditev izročila obeh legendarnih modelov iz osemdesetih let z uporabo modernih tehnologij, ki omogočajo usidranje vozila v njegovo obdobje in optimizacijo zmogljivosti.
Elektromotorja vgradili v kolesi
V zadnji kolesi vgrajena elektromotorja (arhitektura pogona zadaj) prinašata štiri prednosti: Gargantovski navor 4.800 Nm, še bolj naglo podajanje moči kot pri klasičnem elektromotorju – za učinek, ki precej spominja na pomoč turbo polnilnika v nekdanjih časih, vendar brez takrat značilne zamude oziroma »turbo luknje«. Znaten je prihranek pri prostoru in teži na zadnji osi, hkrati pa so povečali okretnost z možnostjo ločenega upravljanja vsakega elektromotorja posebej.

Z umestitvijo baterije v pod vozila ima to nižje težišče, kar je inženirjem Alpine za razvoj podvozja in uglaševanje obes omogočilo več možnosti za razvoj njihovih zamisli v korist kar največji okretnosti, zmogljivostim, in zmožnostmi driftanja (s posebno namensko funkcijo »drift assist« in pokončno ročno zavoro po vzoru avtomobilov za reli).
Dinamične lastnosti so zagotovili tudi z majhnim razmerjem med dolžino in širino, zato je tudi po tej plati podoben super športnim avtomobilom, čeprav ostaja v okvirih kompaktnega športnega vozila hot hatch.
S pogonskim sklopom z močjo 2 x 200 kW (540 KM) se ponaša z izjemnim razmerjem med pogonsko močjo in težo, ki je 2,7 kg/KM, kar je podobno razmerje kot pri ikoničnih super športnih vozil. Ob tem pričakovan pospešek z mesta do hitrosti 100 km na uro znaša manj kot 3,5 sekunde,

800-voltna arhitektura
Športna električna petica je postavljena na 800-voltno arhitekturo, s katero so vozilu zagotovili večjo zmogljivost polnjenja baterije. Največja moč polnjenja z enosmernim tokom (DC) je 350 kW, kar pomeni, da se baterija napolni od 15 do 80 odstotkov zmogljivosti v 15 minutah. Polnjenje prazne baterije do njene polne zmogljivosti z vgrajenim polnilnikom za izmenični tok moči 11 kW traja približno osem ur.
Renault 5 Turbo 3E z baterijo zmogljivosti 70 kWh vred tehta okoli 1.450 kilogramov. Doseg na cesti je po zagotovilih tovarne več kot 400 kilometrov (po kombiniranem ciklu WLTP, podatek še ni homologiran).
Renault 5 turbo 3E bo naprodaj v letu 2027 v omejenem številu 1980 posebej oštevilčenih primerkov. Rezervacije bo možno oddati v roku nekaj tednov.
EV in turbo...japajade
Ta petka nima niti sence od T-ja
Razen nekaj vizualne podobnosti,ta E kanta nima nič skupnega z legendarno Turbo petico....jo imam še danes v garaži...