Volkswagen pod vprašaj postavil nekatere najbolj priljubljene avtomobile

Foto: Anže Petkovšek Volkswagen Polo
Foto: Anže Petkovšek Volkswagen Polo
Evropska komisija je ocenila, da bo prehod na emisijskih standard Euro7 zaradi strožjih pravil glede izpustov emisij povprečni avtomobil podražil za 304 evre. Šef Volkswagna pravi, da je resnica povsem drugačna. Zaradi podražitev so ogroženi nekateri najbolj priljubljeni in dostopni evropski modeli avtomobilov.
Oglej si celoten članek

Šef Volkswagna Thomas Schäfer pravi, da bi na novo potrjena pravila o emisijah lahko mestne kombilimuzine podražila tudi za 5000 evrov, zato bi lahko koncern Volkswagen svoje male avtomobile umaknil iz prodaje, namesto, da bi jih izdelal tako, da bodo izpolnjevali drage nove predpise o emisijah Euro 7, piše britanski Autocar.

Avto Volkswagnov šef razkril, kaj bodo izboljšali

Schäfer je poudaril, da inženirji v podjetju trenutno ocenjujejo nove predpise in, da se v naslednjih nekaj tednih pričakuje odločitev, ali bodo nadaljevali z razvojem malih modelov, ali ne.

Foto: Volkswagen Thomas Schäfer

"Imeli smo zelo dober načrt. Menili smo, da je euro7 nepremostljiva ovira, ki bo pospešila elektrifikacijo," je dejal Schäfer na avtomobilskem salonu v Los Angelesu in dodal, da ne vidi smisla v razvoju malih avtomobilov z motorji na notranje zgorevanje, če bodo njihove cene višje za 3.000, 4.000 ali 5.000 evrov. Majhna vozila bodo na ta način kar naenkrat ljudjem nedostopna.

Nepričakovano Volkswagen po tihem ukinja te avtomobile

Podražitev za 304 evre ni realna 

Schäfer jasno dodaja, da bodo ohranili načrt za čim hitrejšo elektrifikacijo. Odgovoril pa je tudi na trditve Evropske komisije, da se bo povprečen avtomobil z novim emisijskim standardom podražil le za 304 evre. Pravi, da je to številka, ki je ne pozna. Poudaril pa je, da ne bo treba izdelati le blagih hibridov za izpolnjevanje strožjih predpisov o emisijah, ampak bodo morali zadostiti tudi strožjo varnostno zakonodajo, ki zahteva tehnologijo, ki presega vrednost 300 evrov.

Foto: Anže Petkovšek Polo

PRIMA test Primerjali smo 12 SUV-jev, kateri je najbolj družinski?

Schäfer je še dejal, da se je Volkswagen zavezal, da bo električni ID.2, torej mali mestni električni avto, stal manj kot 25.000 evrov. Trenutno pa še vedno potekajo načrti, kako izdelati baterijsko električni avtomobil, ki bi stal manj kot 20.000 evrov.

"Resnica je, da moramo dobiti nekaj, kar bo stalo manj kot 20.000 evrov," je dejal. Iskreno je priznal, da do zdaj še niso našli rešitve za manjše stroške baterij.

Foto: Saša Despot Škoda Fabia Monte Carlo

Sodelovanje bo ključno

»Osebno menim, da je to mogoče, vendar se bomo morali verjetno pogovarjati o dosegu. Vprašati se bo treba, kaj je v takem vozilu resnično potrebno, pogovoriti se morate o tem, koliko različic potrebujemo, vendar je cena baterije trenutno še vedno odločilni dejavnik. Če se bo razvoj nadaljeval in bomo dobili boljšo ceno na kWh, potem obstaja realna možnost, da to dosežemo,« še pravi Schäfer.

Avto Preobrat pri VW, vrača se priljubljeni avto

Na vprašanje, ali je Schäfer pripravljen sodelovati z drugimi partnerji zunaj skupine Volkswagen, da bi poskušali zgraditi boljše ekonomije obsega in znižati stroške majhnih električnih avtomobilov, je dejal, da je to morda nekaj, kar je potrebno. "Rekel bi, da bi verjetno morali razmisliti tudi o sodelovanju," je dejal.
 

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 1

  • 09:15 24. November 2022.

    Pa tudi naša življenja So ogrožena Zaradi teh "klimatskih" Prevar , za katere menijo, da so povezane z Globalnim Ogrevanjem …

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.