Šef Volkswagna Thomas Schäfer pravi, da bi na novo potrjena pravila o emisijah lahko mestne kombilimuzine podražila tudi za 5000 evrov, zato bi lahko koncern Volkswagen svoje male avtomobile umaknil iz prodaje, namesto, da bi jih izdelal tako, da bodo izpolnjevali drage nove predpise o emisijah Euro 7, piše britanski Autocar.
Schäfer je poudaril, da inženirji v podjetju trenutno ocenjujejo nove predpise in, da se v naslednjih nekaj tednih pričakuje odločitev, ali bodo nadaljevali z razvojem malih modelov, ali ne.
"Imeli smo zelo dober načrt. Menili smo, da je euro7 nepremostljiva ovira, ki bo pospešila elektrifikacijo," je dejal Schäfer na avtomobilskem salonu v Los Angelesu in dodal, da ne vidi smisla v razvoju malih avtomobilov z motorji na notranje zgorevanje, če bodo njihove cene višje za 3.000, 4.000 ali 5.000 evrov. Majhna vozila bodo na ta način kar naenkrat ljudjem nedostopna.
Podražitev za 304 evre ni realna
Schäfer jasno dodaja, da bodo ohranili načrt za čim hitrejšo elektrifikacijo. Odgovoril pa je tudi na trditve Evropske komisije, da se bo povprečen avtomobil z novim emisijskim standardom podražil le za 304 evre. Pravi, da je to številka, ki je ne pozna. Poudaril pa je, da ne bo treba izdelati le blagih hibridov za izpolnjevanje strožjih predpisov o emisijah, ampak bodo morali zadostiti tudi strožjo varnostno zakonodajo, ki zahteva tehnologijo, ki presega vrednost 300 evrov.
Schäfer je še dejal, da se je Volkswagen zavezal, da bo električni ID.2, torej mali mestni električni avto, stal manj kot 25.000 evrov. Trenutno pa še vedno potekajo načrti, kako izdelati baterijsko električni avtomobil, ki bi stal manj kot 20.000 evrov.
"Resnica je, da moramo dobiti nekaj, kar bo stalo manj kot 20.000 evrov," je dejal. Iskreno je priznal, da do zdaj še niso našli rešitve za manjše stroške baterij.
Sodelovanje bo ključno
»Osebno menim, da je to mogoče, vendar se bomo morali verjetno pogovarjati o dosegu. Vprašati se bo treba, kaj je v takem vozilu resnično potrebno, pogovoriti se morate o tem, koliko različic potrebujemo, vendar je cena baterije trenutno še vedno odločilni dejavnik. Če se bo razvoj nadaljeval in bomo dobili boljšo ceno na kWh, potem obstaja realna možnost, da to dosežemo,« še pravi Schäfer.
Na vprašanje, ali je Schäfer pripravljen sodelovati z drugimi partnerji zunaj skupine Volkswagen, da bi poskušali zgraditi boljše ekonomije obsega in znižati stroške majhnih električnih avtomobilov, je dejal, da je to morda nekaj, kar je potrebno. "Rekel bi, da bi verjetno morali razmisliti tudi o sodelovanju," je dejal.
Pa tudi naša življenja So ogrožena Zaradi teh "klimatskih" Prevar , za katere menijo, da so povezane z Globalnim Ogrevanjem …