Peugeot je predstavil svojo ekipo tehnikov, ki je zadolžena za sestavo in testiranje baterij, vgrajenih v njegova elektrificirana (100-odstotno električna in priključna hibridna) osebna in lahka gospodarska vozila. Da bi lahko delali v tovarni za proizvodnjo elektrificiranih vozil so morali tehniki prestati posebno izobraževanje. Vsako baterijo ustrezno testirajo, s čimer po zagotovilih tovarne zagotovijo njihovo zanesljivost, zmogljivosti in dolgo življenjsko dobo.
Do leta 2025 bo za 100-odstotno vse modele iz izbora znamke Peugeot na voljo elektrificirana izvedenka. To pomeni, da bo znatno poskočilo število baterij, ki jih bo potrebno sestaviti. Pri francoskem proizvajalcu vozil ocenjujejo, da bodo njegove ekipe v letošnjem letu mesečno sestavile do 10.000 baterij za svoj izbor osebnih vozil in do 7000 baterij mesečno za izbor lahkih gospodarskih vozil.
Za sestavo vsakega 50 kWh baterijskega modula (predhodno sestavljene celice in sestavni deli) tehniki porabijo približno 60 minut. Baterijske module s 75 kWh pa sestavijo v 90 minutah. Pred vgradnjo v elektrificirano vozilo ekipa z baterijami opravi stroge teste kakovosti. S tem baterijam zagotovijo najmanj 70 % kapacitete polnjenja po preteku 8 let ali 160.000 prevoženih kilometrih.
Peugeot v letu 2022 pospešuje elektrifikacijo svojega prodajnega programa z novim vozilom 408, ki bo dopolnilo ponudbo priključnih hibridnih modelov in se tako pridružilo novemu Peugeotu 308 in 100-odstotno električnim lahkim gospodarskim vozilom. V letu 2022 je bilo več kot 70 % prodanih vozil iz izbora znamke po vsem svetu elektrificiranih, so sporočili iz tovarne. V Evropi so bili elektrificirani modeli znamke Peugeot zastopani v naslednjem razmerju: v prvem poletju 2022 je bilo elektrificirano vsako četrto prodano osebno vozilo (v primerjavi z vsakim šestim v letu 2021).
15 minutni test
Celoten postopek testiranja, ki traja 15 minut, je nujno potreben za odobritev vgradnje baterije v vozilo. Poteka pa po ustaljenem vrstnem redu. S prvim testom preverijo ustreznost delovanja po sestavi baterije. Zatem s testom zmogljivosti simulirajo uporabo baterije pri polni obremenitvi. Z zadnjim testom pa potrdijo tesnjenje baterije. Baterijo napolnijo s plinom, da preverijo morebitna uhajanja zaradi znižanja tlaka. Z ustreznim tesnjenjem se prepreči vdor vlage ali umazanije v baterijske celice, kar bi lahko ogrozilo njene zmogljivosti in življenjsko dobo.
Specializirani tehniki izvajajo posege v namenskih delavnicah za montažo baterij v petih tovarnah skupine Stellantis: Vigo in Saragosse (Španija), Trnava (Slovaška), Sochaux in Mulhouse (Francija) in v kratkem še Hordain (Francija). V teh proizvodnih obratih na eni sami liniji sestavljajo tako elektrificirane modele kot tudi vozila z motorjem na notranje zgorevanje.
Stranka zelenih = ljudje, ki se imajo za intelektualce, a v resnici niso zmožni osnovnošolske matematike. Zablode neumnih: za 100 …
Pozdravljeni, žal eko ljudje kot so politiki in zeleni protestanti še vedno krivijo vozila za segrevanje planeta ker so v …
V Kaliforniji, ki si je zadala za nalogo, da do 2025 elektrificira vsa prevozna sredstva, sedaj prosijo ljudi, da ne …