Pri britanskem Auto Expressu so primerjali podatke o cenah obnovljenih rezervnih delov vozil, popravljenih rezervnih delov s strani specialista in jih primerjali s cenami novih rezervnih delov. Ugotovili so, da je možno samo na enem delu prihraniti tudi več kot 1.000 evrov.
Številke izvirajo iz baze podatkov podjetja za garancijo Warrantywise. Poiskali so jih v datotekah zahtevkov, v katerih so trgovci želeli nadomestiti enega ali več pokvarjenih delov, vendar so ugotovili, da bi bilo neodvisno popravilo cenovno veliko bolj dostopno, rešitev pa bi bila podobno učinkovita.
Po pisanju britanskega avtomobilskega medija je v večini primerov specialistu uspelo popraviti pokvarjeni del, s čimer je stranki prihranil nekaj denarja, obenem pa so tudi dokazali, da deli niso za zgolj enkratno uporabo, kar je v zadnjem času pogosto primer pri sodobnih avtomobilih.
Pri Auto Expressu poudarjajo, da lahko lastniki starejših vozil, ki niso več v garanciji, izkoristijo finančne koristi, ki jih ponujajo specialisti, je pa treba najti zaupanja vrednega serviserja, hkrati pa tudi računati, da bo avtomobil morda dlje časa v delavnici, kot, če bi se odločili za nov del in zgolj zamenjavo in ne popravilo. Vendar pa ugotavljajo, da tudi, če bi morali najeti nadomestni avto za čas popravila, bi na koncu ostal prihranek.
Direktor podjetja Lawrence Whittaker je dejal: "Servisi vam bodo le redko ponudili možnost popravila, saj raje okvarjen del zamenjajo z novim delom. Toda z nekaj lastnega raziskovalnega dela so lahko prihranki stroškov veliki za lastnika okvarjenega vozila."
Pri Auto Expressu so naredili primerjavo za nekaj v Veliki Britaniji priljubljenih avtomobilov. Tako nova krmilna enota ECU za BMW serije 3 letnik 2009 stane 1285 evrov, pri podjetju Warrantywise pa so navedli ceno za popravilo 328 evrov. Prihranek je torej 957 evrov. Zamenjava instrumentalne plošče za model mercedes-benz CLS letnik 2009 stane 1498 evrov, popravilo pa 328 evrov. Razlika je 1170 evrov. Zamenjava multimedijskega sistema pri nissanu x-trail letnik 2015 stane 4.316 evrov, popravilo pa 2.846 evrov. Razlika je 1470 evrov.
Za mnenje smo povprašali tudi aktualnega Mehanika leta Anžeta Sokliča, ki je pojasnil, da je pri nas veliko strank, ki se jim mudi s popravili, zato niso pripravljeni čakati kakšen dan, dva ali tri več, da se del popravi, ampak se odločijo za zamenjavo določene komponente. Se pa strinja, da je možno nekaj privarčevati s popravili. Pri alternatorjih in starterjih tudi 100 evrov in več, a dodaja, da je prihranek odvisen tudi od ponudnika obnovljenega dela. Na trgu je veliko kitajskih izdelkov, ki pa jih odsvetuje.
"Če želite privarčevati, je dobro prej narediti domačo nalogo. Kot zanimivost lahko omenim, da smo opazili, da je originalni kondenzator za klimo za peugeot 308 celo cenejši od kopije. Vsekakor priporočam, da je dobro prej narediti raziskavo, poklicati nekoga, ki se spozna na popravilo, pogledati po katalogih ..." pravi Soklič.
Ne veste, kje najti žensko za eno noč? Pridite >>> www.Bredhot.Com
vsak nov avto je sprva dober, posledice se pokažejo kasneje...nebi rad bil na tvojem mestu, ko bo prišel čas zamenjave …
Servis par 10€, tavečih servisov ni več, ni menjav olja in filtra, zavore na cca 300.000km, klinast jermen pumpe zgodovina, …