Podjetje Stahlgruber ima skoraj 100-letno tradicijo. Je priznan nemški in trenutno največji evropski ponudnik nadomestnih avtomobilskih delov, ki je od leta 2008 prisoten tudi v Sloveniji.
Slovi po ponudbi kakovostnih, originalom Enakovrednih nadomestnih delov ter po kvalitetni delavniški opremi in materialih.
Prodajni program podjetja Stahlgruber obsega več kot pol milijona avtomobilskih nadomestnih delov. Ponudba obsega zavore, dele za podvozja, električno opremo, karoserijske dele, avtomobilske lake, ličarsko opremo, opremo za motorje in izpušno tehniko, termične sisteme, opremo za zamenjavo pnevmatik ter izdelke za nego vozil.
Foto: Matjaž Gregorič
Stahlgruber
Z nadomestnimi deli pokrivajo vse potrebe za osebna in lahka gospodarska vozila, nekaj je tudi kamionskih delov, ter veliko potrošnega materiala. Avtomobilski deli so na voljo za vse evropske in daljnovzhodne avtomobilske znamke ter za ameriška vozila.
Stahlgruber je prisoten v šestih evropskih državah. Odločitev za širitev v Slovenijo je bila uresničena leta 2008 z željo, da bi kupcem ponudili celoten program kakovostnih nadomestnih delov za vozila in opremo za delavnice. Centrala za Slovenijo je v Ljubljani, kjer so tudi poslovalnica, skladišče in klicni center. Druga poslovalnica je v Mariboru, tretjo pa so pred kratkim odprli v Grosupljem.
Od specialnih orodij do čistil
Foto: Matjaž Gregorič
Stahlgruber
"Ponudba opreme za delavnice obsega kakovostna in specialna orodja, dvižno tehniko (škarjasta in stebrna dvigala), delavniško in skladiščno opremo, opremo za montažo in centriranje pnevmatik, diagnostične naprave in tudi potrošni material, delovna oblačila, obutev, krpe, metle, čistilna sredstva …" predstavlja Stahlgruberjevo delavniško opreme Bojan Milenkovič, prodajni svetovalec. "Naše dobavne poti upravlja vrhunska logistika. Zahvaljujoč Stahlgruberjevem centralnem skladišču v Nemčiji so vsa naročila opravljena hitro in zanesljivo, ne glede na to, ali so oddana preko spleta, telefona ali v poslovalnici. Če je blago naročeno ob delovnikih do 18. ure, izdelek, ki ga ni pri nas, čez noč dostavimo v skladišče v Ljubljani. Odstotek delov, ki jih imamo v zalogi, znaša več kot 80 odstotkov za evropska vozila, kar pomeni, da imamo za najbolj množična vozila tako rekoč vse."
Naročilo po spletu lahko opravijo pogodbeni kupci neposredno preko spletnega naročniškega programa STAkis, kjer se vidijo zaloge, cene in roki dobave. Seveda pa so omogočena tudi telefonska naročila.
Foto: Matjaž Gregorič
Stahlgruber
Klicni center v Ljubljani
Foto: Matjaž Gregorič
Stahlgruber
V Stahlgruberjevem klicem centru v Ljubljani kupcem zagotavljajo tudi pomoč pri iskanju ustreznih nadomestnih delov, ki jih poiščejo s pomočjo podatkov o modelu in letniku vozila, motorju in z VIN številko. "Posamezne dele dobavlja več proizvajalcev, zato je ključno, da kupcem predstavimo in priporočamo izdelek glede na ceno in kakovostni razred. Vsi deli v naši ponudbi imajo homologacije in so originalom enakovredni, razlike so v cenah, zelo drobne so razlike v kakovosti. Delov dvomljive kakovosti ne prodajamo. V klicnem centru poskusimo reševati reklamacije in kupcem prihraniti čas. Trudimo se rešiti čim več takih primerov. Bilo je nekaj primerov, ko so kupci želeli dobiti določen specifičen del, ki pa ga nismo imeli niti v centralnem skladišču niti pri dobavitelju; v takem primeru kupcu pomagamo z informacijami, kako rešiti težavo," dodaja Bojan Milenkovič.
Pri izobraževanju, ki postaja pri prodaji nadomestnih delov vse bolj pomembno, imajo neposreden dostop do proizvajalcev in v sodelovanju z njihovimi strokovnimi sodelavci organizirajo izobraževanja za kupce. Osredotočajo se na najbolj zanimive teme. Gre za teoretično šolanje, dopolnjeno s praktičnimi prikazi.