Prvi je Ford tourneo custom trail activei je v bistvu nadgradnja tournea customa z različico opreme titanium, od katere bo dražji za dober poltretji evrski tisočak, namenili pa so ga predvsem zasebnim in poslovnim uporabnikom, ki jih zanimajo zelo različne dejavnosti, pri katerih potrebujejo velikega prevoznika, radi pa bi tudi nekoliko izstopali iz sivega povprečja.
Pomembne predvsem slog
Zato je pomemben predvsem prepoznaven in izstopajoč oblikovni slog, ki se odraža v značilni maski active in plastičnih zaščitnih karoserijskih elementih, posebnih platiščih ter serijskih strešnih nosilcih kot dodatku bočnim stopničkam, ki so serijske že v opremi titanium. V notranjosti izstopa z modrimi poudarki ter deloma usnjenimi sedeži, ki bodo urejeni v slogu active, kar bodo poudarjale tudi všite črke A.
Kljub terenskemu videzu bo tehnika enaka kot pri tourneu customu titanium, torej bo razlčičica active na voljo le s prednjim pogonom brez dodatkov. Pri Fordu se tudi niso odločili a povečanje oddaljenosti dna od tal, saj pravijo, da bi s tem še dodatno povišali že tako visok avtomobil, kar bi se negativno odrazilo na njegovih voznih lastnostih. Seveda lahko dodamo, da je kratek preskus pokazal, da se toruneo custom active pelje enako kot ostale različice, torej dobro.
Ford transit custom trail bo sicer tudi imel le prednji pogon, a bo ta opremljen z novim mehanskim diferencialom z omejenim zdrsom mLSD. Tudi ostala oprema bo ustrezala zahtevam udobne vožnje po slabši podlagi in praktičnosti. Transit custom trail je namreč, tako kot tourneo custom active, obdan z zaščitno plastiko, sedeži so usnjeno oblazinjeni, k opremi spadajo tudi bočni stopnički in strešni nosilci, značilna pa so tudi posebna 16-palčna črna lita platišča.
Mehanski diferencial z omejenim zdrsom
Diferencial mLSD, ki so ga razvili pri specialistu za pogonske tehnologije Quaife in sodeluje tudi s sistemom ESP, navor ob slabem oprijemu samodejno prenese na kolo z največjim trenjem in stikom s podlago in tako avtomobilu pomaga, da lažje premaguje teren s slabšim oprijemom. Enako tehnologijo sicer uporabljajo tudi avtomobili iz oddelka Ford Performance, kjer poskrbi za boljši oprijem in vodljivost pogonskih koles.
Ford transit custom trail, ki bo na voljo kot tovorni furgon ali kombi za prevoz potnikov, je sicer nadgradnja opremske različice trend, od katere bo dražji okrog 2.500 evrov, prepoznali pa ga bom o tudi po izstopajočem prednjem delu z masko, na kateri je namesto Fordovega ovala tako kot pri rangerju rapterju velik reliefni napis FORD.
Zagon na daljavo
Oba avtomobila bosta na voljo tudi z modemom ford pass connect, ki bo preko aplikacije ford pass med drugim omogočal tudi daljinsko odklepanje in zaklepanje avtomobila, pri različicah s samodejnim menjalnikom pa tudi vžig na daljavo. Za samo vožnjo bo sicer v avtomobilu še vedno potreben ključ, torej ga ne bo mogel kar nekdo odpeljati. Oba »terenska« customa bosta imela tudi blagi hibrid, ki naj bi pri mestni vožnji zagotovil do 8-odstotne prihranke goriva.
Pri Fordovem slovenskem zastopniku sicer predvidevajo, da bosta različici active in trail predstavljali vsaj deset odstotkov prodaje obeh modelov.