V preteklosti je bilo v Grčiji več luksuznih športnih terencev tipa porsche cayenne kot tistih, ki so prijavili več kot 50 tisoč evrov zaslužka v enem letu. Teh časov že dolgo ni več, piše Guardian, kjer so se pogovarjali z Angeliko Karitso, ki je ta mesec zaprla še zadnji prodajni salon s ferrariji v Grčiji.
"V začetku leta 2012 smo prodali ferrari 458 spider. Od takrat nismo prodali nič," je dejala verjetno najbolj osamljena prodajalka v Grčiji.
Predrago vzdrževanje
Po podatki grškega združenja avtoprevoznikov se je število novih registriranih avtomobilov v prvih sedmih mesecih letos v primerjavi z istim obdobjem leta 2008, zmanjšalo za kar 75 odstotkov. Pred petimi leti so registrirali 187 tisoč osebnih avtomobilov, od tega 12 ferrarijev in več kot 300 porschejev. Letos so v prvih sedmih mesecih v Grčiji prvič registrirali 37 tisoč osebnih vozil, vključujoč šest porschejev.
Večina prodanih ferrarijev in drugih luksuznih avtomobilov v Grčiji pa konča zunaj države, v Albaniji in Gruziji. "Tisti, ki so mislili, da so bogati, in so kupovali luksuzna vozila, kot so porsche cayenne za 60 tisoč evrov, jih zdaj v Gruziji prodajajo za 16 tisoč evrov," pravi Christos Savvides, samooklicani ljubitelj avtomobilov, ki se je, potem ko je ostal brez službe, zaposlil kot taksist.
"Lastniki dragih in zmogljivih vozil so končno dojeli, da so ti predragi za vzdrževanje. Zaradi prevelikih stroškov skladiščenja jih ne želijo zapleniti niti banke," dodaja Savvides.