Tudi s trekkingom v spolzek klanec

Foto: Žurnal24 Fiat panda trekking Foto: Žurnal24 Fiat panda trekking Foto: Žurnal24 Fiat panda trekking Foto: Žurnal24 Fiat panda trekking Foto: Žurnal24 Fiat panda trekking Foto: Žurnal24 Fiat panda trekking Foto: Žurnal24 Fiat panda trekking Foto: Žurnal24 Fiat panda trekking Foto: Žurnal24 Fiat panda trekking Foto: Žurnal24 Fiat panda trekking Foto: Žurnal24 Fiat panda trekking Foto: Žurnal24 Fiat panda trekking Foto: Žurnal24 Fiat panda trekking Foto: Žurnal24 Fiat panda trekking Foto: Žurnal24 Fiat panda trekking Foto: Žurnal24 Fiat panda trekking Foto: Žurnal24 Fiat panda trekking Foto: Žurnal24 Fiat panda trekking Foto: Žurnal24 Fiat panda trekking Foto: Žurnal24 Fiat panda trekking Foto: Žurnal24 Fiat panda trekking
Ob pogledu na pando trekking bi prav lahko sklepali, da gre za model 4x4, s katerim si deli posebno oranžno barvo in robustne elemente zunanjosti, a ni tako. Kljub vsemu je na mestu vprašanje, kdaj kupiti dražji 4x4, če je na prodaj učinkovit sistem s pogonom na dve kolesi in tehnologijo traction+.
Oglej si celoten članek

Robustni elementi dobro skrivajo, da je pod videzom mača sistem pogona na dve kolesi. Od 4x4 različice jo boste še najlažje ločili po tem, da v odbijačih nima specifičnih vstavkov iz aluminija. Si pa s štirikolesno pando deli plastične obrobe okoli koles, črne strešne nosilce – in še pomembneje – dodatnih 47 milimetrov dvignjeno karoserijo od tal.

Nad cenenost z doplačili

Oglata karoserija znotraj prinaša občutek prostornosti. Tudi stilsko so Italijani poskrbeli, da ne boste več zardevali, a boste morali za to odšteti kakšen dodaten evro. Hrapava plastika deluje nekoliko ceneno; takšen je tudi občutek držanja volana in prestavne ročice, če se ne odločite za 120 evrov doplačila za usnje. Tudi deljiva zadnja klop v razmerju 60/40 nakup podraži za 100 evrov.

Foto: Žurnal24 Fiat panda trekking

Nad spolzko podlago s pritiskom na gumb

Trekking standardno prinaša danes nujno osnovno opremo, kot je ročna klima, samodejna stane dodatnih 400 evrov, in sistem ESC. Testnik je bil standardno opremljen tudi s sistemom traction +. V teoriji je to elektronsko nadziran prednji pogon, ki ugotavlja zdrs posameznega prednjega kolesa. To pomeni, da naprava ABS zavre kolo, ki drsi, navor pa se prenese na kolo z dobrim oprijemom. Funkcija deluje do hitrosti 30 km/h, vklopimo pa jo s pritiskom na stikalo na sredinski konzoli.

Sistem bo v praksi dobrodošel za tiste, ki avtomobila ne potrebujejo za večje podvige, kot je hribolazenje po strmih skalnatih terenih, pač pa se za tovrstne pripomočke odločajo s stališča varnosti. Štirikolesni pogoj je tudi bistveno dražji (pri pandi v primerjavi z različico trekking avto podraži za 1.520 evrov), poraba pa za nekaj decilitrov večja. Na prevožen kilometer v zrak izpuhti tudi 16 gramov ogljikovega dioksida več kot pri trekkingu.

Za vsak dan

Traction control je torej namenjen vsakdanji uporabi in varnosti pred zdrsi. Navor se prek motorja prenaša na prednji kolesi prek diferenciala. Ko kolo na spolzki podlagi izgubi stik s podlago, sistem z zaviranjem drsečega kolesa navor prenese na drugo kolo, dokler prvo spet ne dobi stika s podlago.

Foto: Žurnal24 Fiat panda trekking

Da ne boste stiskali zob

Zakaj izbrati trekking? Tisti, ki ljubijo izlete v naravo ob koncih tedna in vedno stiskajo zobe ter čakajo, da bo karoserija udarila ob tla, ko se peljejo čez luknje ali kamenje, jo bodo znali ceniti. Tudi plastika na odbijačih in okoli koles bolje prenaša praske kamenja kot pobarvana karoserija, hkrati pa v primerjavi s klasično pando ne boste na slabšem, kar zadeva okretnost, poskočnost in stroške vzdrževanja.

Če pa boste v klanec s seboj vlekli prikolico ali imate počitniško hišico na težje dostopnih terenih, kjer je pozimi več snega, se izplača odšteti še tisočaka in pol ter izbrati pando 4x4, ki velja za okretnega plezalca, ki spleza tja, kamor se namenimo tudi z večjimi in dražjimi 4x4 vozili.

Podatki o vozilu (fiat panda 1,3 multijet 16v trekking):
Motor: turbodizelski, štirivaljni
Prostornina: 1.248 cm³
Največja moč: 55 kW (75 KM) pri 4.000 vrt./min.
Največji navor: 190 Nm pri 1.500 vrt./min.
Poraba na testu: 4,8 litra/100 km (mešani cikel), izpust 109 g CO2/km
Zmogljivosti: 161 km/h, 12,8 sekunde od 0 do 100 km/h
Mere (d x š x v) (v mm): 3.686 x 1.672 x 1.605, medosna razdalja 2.300
Prtljažnik: 225/870 litrov
Cena: 8.150/14.840/12.840 evrov (osnovni/testni z dodatno opremo/testni s popustom v višini 2.000 evrov)

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.