Tucson je v Sloveniji dobil kar dva nova brata

Foto: Hyundai Hyundai tucson PHEV Foto: Hyundai Hyundai tucson PHEV Foto: Hyundai Hyundai tucson PHEV Foto: Hyundai Hyundai tucson PHEV Foto: Hyundai Hyundai tucson PHEV Foto: Hyundai Hyundai tucson PHEV Foto: Hyundai Hyundai tucson PHEV Foto: Hyundai Hyundai tucson PHEV Foto: Hyundai Hyundai tucson PHEV Foto: Hyundai Hyundai tucson PHEV Foto: Hyundai Hyundai tucson PHEV Foto: Hyundai Hyundai tucson PHEV Foto: Hyundai Hyundai tucson N line Foto: Hyundai Hyundai tucson N line Foto: Hyundai Hyundai tucson N line Foto: Hyundai Hyundai tucson N line Foto: Hyundai Hyundai tucson N line Foto: Hyundai Hyundai tucson N line Foto: Hyundai Hyundai tucson N line Foto: Hyundai Hyundai tucson N line Foto: Hyundai Hyundai tucson N line Foto: Hyundai Hyundai tucson N line Foto: Hyundai Hyundai tucson N line
Hyundaijevi prodajalci poleg klasičnega tucsona z motorji na notranje zgorevanje po novem ponujajo še Tucsona plug-in priključni hibrid in športno navdahnjeno različico tucson N line.
Oglej si celoten članek

Hibridni sistem skupaj tvorita bencinski in električni motor, omogoča vožnjo izključno na bencin, le na elektriko ali oboje, saj med vožnjo bencinski in električni motor sodelujeta.

Foto: Hyundai Hyundai tucson PHEV

Luc je povedal Hyundai razvija barvo, s katero bodo polnili baterije

Litij-ionska polimerna baterija ima kapaciteto 13,8 kWh. Električni način vožnje voznik aktivira s pritiskom na gum EV. Pri Hyundaiju v tem primeru obljubljajo povsem električni način vožnje z dosegom do 50 kilometrov.

Glavni je 1,6-litrski bencinski motor T-GDI s 132,4 kW (180 KM), elektromotor pa ima 66,9 kW. Kombinirana moč je 195 kW (265 KM), največji navor pa 350 Nm.

Foto: Hyundai Hyundai tucson PHEV

Novo pri nas Je to res le prenovljeni santa fe?

Baterija se zahvaljujoč regenerativnemu zaviranju polni tudi med vožnjo. Priklopni hibrid prihaja z vgrajenim polnilcem z močjo 7,2 kW in ga lahko polnite na javni polnilnici z izmeničnim tokom, na domači polnilnici ali na gospodinjski vtičnici. Hyundai tudi za to vrsto pogona zagotavlja 5-letno tovarniško garancijo brez omejitve prevoženih kilometrov, garancija na baterijo je 8 let oziroma do 160.000 prevoženih kilometrov. Na voljo je le s štirikolesnim pogonom.

Foto: Hyundai Hyundai tucson PHEV

Cena je 37.990 evrov.

Športna oprema in dodatki N line

Tucsona N line ne boste zamenjali z drugimi različicami, saj ima številne oblikovne dodatke, ki jih je navdihnil svet motošporta. Še agresivneje zašiljen prednji del zaznamuje posebna različica parametrične maske N Line in širši stranski reži za zrak, LED žarometa pa imata črno obrobo.

Foto: Hyundai Hyundai tucson N line

Avto Avto z nevidnimi lučmi

Odbijač in odprtina za dotok zraka pod masko sta optično razširjena navzven, kar pripomore k bolj športnemu videzu. Tako sta višja in širša kot pri običajnem tucsonu. Zadek so oblikovalci dodatno poudarili z aerodinamično oblikovanim spojlerjem, ki ni več enak tistemu na klasičnem modelu, dobro vidna pa je tudi dvojna izpušna cev.

Foto: Hyundai Hyundai tucson N line

Stranski profil zaznamujejo pragovi v barvi karoserije. V barvo so odeti tudi obrobe kolotekov in odbijači, obrobe stranskih stekel krasi svetleče črna barva, ki zaznamuje tudi zašiljen C-stebriček.

Posebna je tudi kabina s športnima prednjima sedežema N Line, ki sta oblečena v kombinacijo črnega semiša in usnja, vanje pa so vtisnjeni logotipi serije N in rdeči kontrastni šivi, ki jih najdemo tudi na vratih in naslonu za roke. Ostali elementi, značilni za serijo N Line, se glede na izbiro motorja nahajajo bodisi na prestavni ročici ali na konzoli z gumbi samodejnega menjalnika. Strop je lahko v črni barvi, pedala in zaščita pragov pa sta iz aluminija.

Foto: Hyundai Hyundai tucson N line

Staria Hyundai ponovno presenetil, to je staria

Tucson N-Line je na voljo za celotno motorno paleto (bencinske, dizelske, hibridne in priključno hibridne PHEV različice= in sicer kot nadgradnja k opremskim paketom premium in impression.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 1

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.