Nemška avtomobilska industrija je, tako kot vsi avtomobilski proizvajalci, pred pomembnimi spremembami - prehodom v e-mobilnost. Avtomobilska industrija v Nemčiji zaposluje kar milijon oseb, pomemben dogovor, vreden tri milijarde evrov, pa temelji na treh stebrih, ki bodo zagotovili strukturne spremembe in prehod v e-mobilnost.
Prvi steber predstavlja spodbudo pri prodaji električnih in hibridnih avtomobilov. Nemčija za spodbude namenja eno milijardo evrov. Le-te se bodo podaljšale do leta 2025. Potrošnik v Nemčiji bo lahko računal na premijo 9000 evrov pri nakupu novega električnega oziroma hibridnega avtomobila vse do leta 2025, ni pa še odločeno, ali naj bi se premija letno do leta 2025 degresivno zmanjševala.
V drugem stebru so premije za odslužena tovorna vozila (znesek pomoči ena milijarda evrov), bodo omogočile zamenjavo starih tovornih vozil v Nemčiji z novimi tovornimi vozili na električni oziroma vodikov pogon. Za zdaj naj bi se s premijami subvencioniralo tudi najnovejše dizelske motorje evro norme 6.
Tretji steber temelji na skladu za prihodnost avtomobilske industrije (znesek pomoči ena milijarda evrov). S skladom na bi se podprlo srednje in dolgoročne projekte vezane na strategije posameznih ''avtomobilskih lokacij'' v Nemčiji, s čimer bi se pomagalo na regionalni ravni podpreti avtomobilske dobavitelje pri njihovi strukturni spremembi.
"Želim si, da bi na stotine tisoč zaposlenih v avtomobilski industriji čez 10 ali 15 let še vedno imelo dobro službo," pravi nemški gospodarski minister Peter Altmaier.
Oktobra je delež čistih električnih avtomobilov pri registraciji novih avtomobilov v Nemčiji dosegel 8,4 odstotka, saj se je rekordno število kupcev avtomobilov odločilo za alternativne pogonske sisteme.
Kako bodo imeli delo, če pa kitajci izdelujujo nemške avte