Toyote znova romajo na servise

Foto: Žurnal24 "Tokratna težava ni velika. A ko ljudje znova slišijo, da Toyota objavlja vpokli Foto: Žurnal24 GM silverado Foto: Žurnal24 VW hrošč Foto: Žurnal24 Honda prelude Foto: Žurnal24 GM chevy Foto: Žurnal24 Ford lincoln Foto: Žurnal24 GM monte carlo Foto: Žurnal24 GM camaro Foto: Žurnal24 Ford mustang Foto: Žurnal24 Ford explorer Foto: Žurnal24 toyota rav
Toyota je objavila prostovoljni vpoklic 1,53 milijona vozil po vsem svetu. V Sloveniji ni modelov, ki so predmet tokratnega vpoklica, zatrjujejo na slovenskem predstavništvu.
Oglej si celoten članek

Že drugič letos japonski gigant vpoklicuje vozila. Težavi sta pravzaprav dve, in sicer lahko nastane pri sponki pri črpalki za gorivo ter pri gumijastem tesnilu pri zavornem valju. V primeru slednjega je mogoče, da začne zavorna tekočina puščati, rezultat pa bi bil slabše delovanje zavor. Doslej sicer zaradi te napake ni bila prijavljena nobena nesreča.

Prizadeti modeli so crown, kluger, harrier, alphard, majesta, mark X, highlander, avalon in rei, poleg tega pa so na servis vabljeni tudi lastniki lexusov GS300, IS250 in IS350. Velika večina vozil je bilo prodanih na Japonskem in v ZDA, nekaj tisoč pa tudi v Evropi, v Nemčiji tako okoli 4.600. V Sloveniji nobenega od omenjenih modelov, vsi so praviloma pet do šest let stari letniki, ni bilo v prodaji, zatrjujejo v Toyoti Adria, slovenskem uvozniku znamke.

Trpi predvsem ugled
Napaki nista hujše narave in neodvisni strokovnjaki se strinjajo, da se je Toyota za vpoklic odločila predvsem zaradi zaveze, da si izboljša ugled kakovostnega proizvajalca, ki si ga je močno očrnila z zapoznelim vpoklicem zaradi zatikajoče se stopalke za plin. Če prištejemo zraven še težave pri ameriških različicah corrol, je Toyota letos vpoklicala že 10 milijonov vozil.

Pri Toyoti sicer poudarjajo, da še nobeni ameriški organizaciji, vključno z Naso, ki so raziskovale primere nesreč, domnevno povezanih  z zatikanjem stopalke za plin, ni uspelo še v nobenem primeru dokazati, da bi do nesreče prišlo zaradi napake na stopalki.

Tudi druge znamke zatajijo
Čeprav so Toyotini vpoklici v zadnjem času najbolj odmevali, pa še zdaleč niso bili edini. Junija je moral GM zaradi nevarnosti požara na grelniku brisalcev vpoklicati 1,5 milijona vozil. Lanskega oktobra je Ford vpoklical 4,5 milijona vozil zaradi napake na stikalu, Opel pa je lani dodatno servisiral 266 tisoč vozil. Tudi VW ni imun na vpoklice, leta 2008 je na servise romalo okoli 400 tisoč passatov zaradi napake na dovodu motorja.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.