Toyota je na avtomobilskem salonu v Detroit predstavila povsem novi športni dvosedežni kupe slavnega imena. Prvi kupci naj bi novo supro (Toyota jo je proizvajala med leti 1978 in 2002) dobili konec poletja, so v sporočilu za javnost zapisali pri Toyoti. Japonski proizvajalec vozil bo sicer supro, ki je nastala v sodelovanju z BMW (sorodnik je BMW Z4) je proizvodnjo zaupal tovarni Magna Steyr v Gradcu, kjer bo nastajal tudi novi BMW Z4.
Supra bo globalni model, ki prihaja v času mega popularnosti velikih SUV modelov. Pri Toyoti s supro nadaljujejo v cilju kupce prepričati, da je Toyota znamka, ki proizvaja dinamične avtomobile in stopiti še korak stran od konservativnosti.
To je že peta generacija legendarnega Toyotinega športnega avtomobila in prvi globalni model GR, ki ga proizvaja Toyota Gazzo Racing. Glavni inženir Tetsuya Tada je obdržal klasično formo spredaj nameščenega motorja z nizkim težiščem in zadnjim pogonom. Razpored mase je v idealnem razmerju 50:50. Za pogon je zadolžen trilitrski šestvaljnik z dvojim turbom, ki zmore razviti 250 kilovatov moči (340 KM) in 500 Nm navora. Moč se na zadnji kolesi prenaša s pomočjo osemstopenjskega menjalnika. Pospešek od 0 do 100 km/h je 4,3 sekunde, največja hitrost je elektronsko omejena na 250 km/h, pri Toyoti pa poudarjajo, da je navora dovolj čez celoten spekter vrtljajev. Voznik lahko izbira med načinom vožnje Normal in Sport.
Za uglasitev dinamičnih karakteristik so posebej poskrbeli pri Toyota Gazoo Racing, kjer so obsežna testiranja naredili na slavnem dirkališču Nürburgring Nordschleife in okoliških cestah v Nemčiji. Cilj je bil narediti okretno vozilo, ki bo stabilno in čim bolj uravnoteženo. Nadaljnja testiranja so naredili na cestah po vsem svetu.
Da bi bil prepričan, da je avto izpolnil svojo obljubo, ga je predsednik Akio Toyoda na Nürburgringu preizkusil v vlogi glavnega voznika. Šele nato je prižgal zeleno luč, da ga lahko Toyota tudi predstavi javnosti.
Vpliv slavnega predhodnika 2000GT se izkazuje v dolgem pokrovu motorja, kompaktnem ohišju in dvokrilni strehi, medtem ko je značilen videz četrte generacije supre zajet spredaj in zadaj, v "mišičastih oblinah" in integriranjem spojlerju. Modernost in naprednost izkazuje s polnimi žarometi LED. V Evropi bo Toyota GR Supra standardno opremljen z lahkimi 19-palčnimi aluminijastimi platišči.
Vozniška kabina združuje tradicionalne elemente GT z modernimi prijemi. Posebnost je nizka, tanka vodoravna armaturna plošča, ki izboljšuje pogled v smeri vožnje skozi vetrobransko steklo, kar po mnenju Toyotinih oblikovalcev vozniku pomaga pri natančnosti pri vožnji pri velikih hitrostih, medtem ko so glavne naprave tesno združene za hitro in enostavno upravljanje. Posebna pozornost je bila namenjena sedežem s poudarjeno stransko oporo, ki so oblečeni v kombinacijo usnja in alkantare in so oblikovani tako, da so tudi med športno vožnjo zračni.
Zaslonski prikazovalnik, merilniki in prestavna ročica so neposredno pred voznikom, dodatna stikala pa so nameščena na trikrakem volanu. Voznik ima skozi volan pogled na 8,8-palčni digitalni prikazovalnik z visoko ločljivostjo, tudi osrednji zaslon meri 8,8-palcev. Za boljšo preglednost nad podatki skrbi head-up zaslon, supra pa ima tudi prilagodljivo vzmetenje, aktivni zadnji diferencial, launch control za hitrejše speljevanje z mesta, sistem samodejnega zaviranja, opozorilo na nevarnost trka, sistem prepoznavanja prometnih znakov, sistem opozarjanja na nenamerno zapustitev voznega pasu ...
"Navdušenci bodo končno dobili avtomobil, ki so ga tako dolgo pričakovali," je ob predstavitvi avtomobila v Detroitu dejala Jessica Caldwell, glavna analitičarka pri podjetju Edmunds in dodala, da je več kot očitno, da želi Toyota k sebi privabiti kupce, ki se do zdaj za njihova vozila niso odločali, saj so bila preveč konservativna.