Toyota camry je na nekaterih trgih izredno uspešna limuzina, ki pa je znamka več kot desetletje ni tržila v Evropi, medtem ko ima v ZDA ta model prodajni primat med vsemi konkurenti.
Po ugasnitvi modela avensis v Evropi je Toyota sprejela odločitev, da bo tudi tukajšnji trg v D segmentu pokrivala prav z nekoliko večjim camryjem.
Camry je bil lani predstavljen v novi generaciji, ki že uporablja moderno TNGA platformo. Japonci pa v "passatov" razred vstopajo preudarno, saj se bodo v Evropi veliko bolj kot na fizične kupce osredotočili na pravne osebe in flote. Tako camry ne bo na voljo kot karavan, bo pa na marsikaterem trgu spadal v davčno najmanj obremenjene modele, saj ga bo poganjal hibridni pogon z 2,5-litrskim bencinskim motorjem. Uradnih podatkov o izpustih po specifikaciji WLTP še ni, a bodo izpusti CO2 gotovo ostali globoko pod 100 g/km.
Camry naj bi bil zanimiv po bogati opremi in tudi velikosti, ki pri skoraj 4,9 metra precej presega vse ostale "konkurente". Evropskih cen pri Toyoti še niso objavili, to lahko pričakujemo ob uradni premieri evropske različice na jesenskem pariškem avtosalonu. Prodaja se bo začela prihodnje leto.
dezurni@zurnal24.si
ta auto se do prodajau ćisto vsejeno da ni karavan bravo toyota čestitke za radi lepega modela da bo vprit pasatu
ti že veš, a si čutil na vodi danes zjutraj?
Ni na voljo karavana , pa še samo hibrida lahko dobiš. Tole dvoje že da dober odgovor, da se tale avto ne bo kaj prida prodajal.