Volvo je edini proizvajalec avtomobilov, ki je bil del projekta Sartre. Projekt cestnega vlaka vključuje vodeči tovornjak, ki mu sledijo en tovornjak in tri vozila volvo (S60, V60 in XC60). Vsa sledeča vozila vozijo samostojno s hitrostjo do 90 km/h – v nekaterih primerih z ne več kot štirimi metri razmika med vozili. Zahvala gre trenutnim in novim tehnologijam.
"Osnovno načelo je, da sledeče vozilo sledi gibanju vodečega," pravi Erik Coelingh, tehnični strokovnjak pri Volvu, ki dodaja: "Da bi dosegli to, smo razširili kamero, radar in lasersko tehnologijo, ki so bili uporabljeni pri trenutnih varnostnih in podpornih sistemih, kot so prilagodljiv tempomat, City Safety, pomočnik za ohranjanje smeri, informiranje o mrtvih kotih in pomočnik za parkiranje."
Cestni vlaki so ustvarjeni za izboljšanje mnogo stvari: prvič, cestne varnosti, saj minimizira človeški dejavnik, ki povzroči 80 odstotkov cestnih nesreč. Drugič, zmanjša porabo goriva in izpuste ogljikovega dioksida za kar 20 odstotkov. Hkrati je zelo udobno in priročno za voznika, saj ima med vožnjo čas za druge stvari in ne za upravljanje vozila. Glede na to, da se bodo vozila peljala z avtocestno hitrostjo z nekaj metri razlike, se bo promet osvobodil nenehnih gneč.
"Rešiti je treba še kar nekaj vprašanj, preden bodo cestni vlaki postali realnost na evropskih cestah. Volvo je osredotočen predvsem na krizne situacije, kot je izogibanje oviri ali nenadno zaviranje. Vseeno smo prepričani, da imajo cestni vlaki izjemen potencial," sklene Erik Coelingh.
In ce prvi zaspi?? Sploh pa, kako beden obcutek se je voziti nekomu 4m za ritjo in sploh ne videti …