Študija retro videza, ki so jo napovedali kot »povsem sodobni športni avtomobil«, z njo pa Nissan opozarja tudi na petdeset let ikonskih športnikov s črko Z v imenu, nastopa v biserno rumeni barvi, s katero spominja na barvo, ki so jo Japonci uporabili na prvem nissanu Z. Na starodobni original spominja tudi pokrov motorja, kapljičasti led žarometi pa spominjajo na avtomobil iz sedemdesetih let prejšnjega stoletja, oglata maska hladilnika pa po drugi strani izhaja iz zadnje generacije.
Zadek se veliko bolj zgleduje po sodobnosti in spominja na nissan 300ZX z značilnimi lučmi, ki so jih »reinterpretirali za sodobni svet«, kar se verjetno nanaša predvsem na tehnologijo led. Pri Nissanu pravijo, da jim črna podlaga, ki se razteza čez vso širino zadka, dodaja »oster sij«.
Nasveti profesionalnih dirkačev
Za študijo športnika, ki je z dolžino 4,382, širino 1,849 in višino 1,311 metra malenkostno daljši, šišri in krajši od sedanjega nissana 370Z, se spodobijo tudi 19-palčna kolesa, dve izpušni cevi in karbonski aerodinamični dodatki.
Zunanjost je torej zelo retro, kar pa ne velja za notranjost, ki skoraj ne bi mogla biti bolj moderna, za kar poskrbi tudi tandem digitalne instrumentne plošče in velikega zaslona infozabavnega sistema. A pozor: pod zaslonom je mogoče videti tudi konvencionalne regulatorje klime, po katerih bo lahko voznik v vročici športne vožnje posegel povsem intuitivno. Pri Nissanu so sicer poudarili, da so za nasvete pri urejanju kabine prosili tudi legende profesionalnega dirkanja in naj bi bila ugodni kompromis med zahtevami športne in udobne vožnje.
Potrdili so tudi, da študijo poganja bi-turbo motor V6 v povezavi s šeststopenjskim ročnim menjalnikom, kaj več od tega, da bo novi Z močnejši od predhodnika, pa niso izdali. Govori pa se, da naj bi bil motor v novincu kar za 50 kilovatov močnejši od sedanjega.