Pomen kazalca in lučke je nadzor nad pritiskom olja katerega ustvarja oljna črpalka v oljnem koritu motorja.
Pritisk olja je zelo pomemben za pretok olja po kanalih motornih delov zaradi zagotavljanja mazanja, hlajenja in premagovanja tlačnih obremenitev na gibljivih delih in drsnih ležajih. Ta podatek je potrebno upoštevati pri vseh motorjih. Naj si bodo to novi ali stari, svetujejo strokovnjaki iz servisne stroke. To upoštevati vedno in povsod, ne glede na letni čas.
Kaj gre lahko narobe, če motor obremenimo takoj ob zagonu?
V tem primeru takoj ne gre opazno nič narobe. Na dolgi rok in večkratno ponavljanje istega početja pa pride do povečane obrabe drsnih površin ojničnih in glavnih ležajev motorja. Drsni ležaji delujejo na principu točno določene zračnosti med drsnima površinama. To zračnost zapolni olje pod pritiskom in tako zagotovi enakomeren razmik površin in drsenje na oljni blazini. Ta problem se trenutno pospešeno rešuje na različne načine pri vozilih s Start-Stop sistemom. Pri normalnem zagonu pa je dovolj počakati približno deset sekund. Predvsem pri hladnem motorju.
Zaradi odpovedi pritiska olja pride do velikih poškodb vseh drsnih ležajev motorja in turbopolnilnika, če je vgrajen. Največkrat zaradi tega pride do zaribanja ojnice na glavni gredi, posledično do loma le te in popolnega uničenja motorja. Stroški za škodo povzročeno ponavadi povzročeno zaradi malomarnosti voznikov so ponavadi od 1.500 pa do 6.000 evrov. Vse odvisno od modela vozila in dolgotrajnosti neupoštevanja lučke s strani voznika.