Na nekaterih trgih so že spomladi v swiftu sport v kombinaciji z 1,4-litrskim beninskim motorjem predstavili 48-voltni hibrid, zdaj pa so precej prevetrili tudi dosedanjega 12-voltnega. Predvsem litij-ionska baterija je kar za dve tretjini močnejša, kar pomeni tudi več sodelovanja elektromotorja oziroma integriranega starterja/generatorja pri pogonu avtomobila.
Nov je tudi 1,2-litrski atmosferski štirivaljnik, ki naj bi v nasprotju z enako velikim predhodnikom porabil manj goriva in v zrak izpustil manj ogljikovega dioksida. Inženirji so izboljšave dosegli predvsem z uporabo novega dvojnega sistema za vbrizgavanje goriva, električno upravljanega prilagajanja odpiralnih časov sesalnih ventilov, oljno črpalko s prilagodljivim delovanjem in sistema za hlajenje motornih batov. Motor po novem razvija moč 61 kilovatov in navor 107 njutonmetrov, torej celo malo manj od predhodnika, v kombinaciji z blagim hibridom in menjalnikom CVT pa swifta v 12,2 sekunde požene do 100 kilometrov na uro.
Oblikovnih sprememb ni prav veliko, odražajo pa se predvsem v spremenjenih sprednji maski in žarometih ter izdatni led osvetlitvi. Počrnjeni stebrički poskrbijo za optično znižanje težišče, na voljo pa so ena navadna in šest kovinskih barv z možnostmi dvobarvnih kombinacij. Med opremo izstopa predvsem radarski tempomat, ki je po novem na voljo v vseh različicah.