Suzuki ignis je pošteno podkuril medvedki

Foto: Saša Despot Suzuki Ignis Foto: Saša Despot Suzuki Ignis Foto: Saša Despot Suzuki Ignis Foto: Saša Despot Suzuki Ignis Foto: Saša Despot Suzuki Ignis Foto: Saša Despot Suzuki Ignis Foto: Saša Despot Suzuki Ignis Foto: Saša Despot Suzuki Ignis Foto: Saša Despot Suzuki Ignis Foto: Saša Despot Suzuki Ignis Foto: Saša Despot Suzuki Ignis Foto: Saša Despot Suzuki Ignis Foto: Saša Despot Suzuki Ignis Foto: Saša Despot Suzuki Ignis Foto: Saša Despot Suzuki Ignis Foto: Saša Despot Suzuki Ignis Foto: Saša Despot Suzuki Ignis Foto: Saša Despot Suzuki Ignis Foto: Saša Despot Suzuki Ignis Foto: Saša Despot Suzuki Ignis
Suzuki ignis želi uporabnost majhnega avta dvigniti na višji nivo. Tudi v zahtevnih razmerah.
Oglej si celoten članek

Uvoznik za avtomobile Suzuki je po statični premieri na nedavnem avtomobilskem salonu v Ljubljani pripravil še uradno predstavitev svojega novega modela. 

Ignis v latinščini pomeni ogenj. To ime so pri Suzukiju že uporabljali med letoma 2000 in 2008 za model, ki so ga izdelovali v sodelovanju s Subarujem in Chevroletom. 

Sedaj želijo ogenj Japonci podžgati po svoje. Tako kot so to nedavno storili z vitaro, swiftom ali SX4. Zdaj so ponudili še nekaj za tiste, ki tipajo med malimi križanci ali ki potrebujejo avto za ozke in strme ceste. Tam nekje, kjer je doslej vladala Fiatova panda. Kaj so naredili?

Pri novi generaciji ignisa so se držali zahteve, da ne bo daljši od 3,7 metra. Uspelo jim je. 

Želeli so, da bi bil okreten. Uspelo jim je, širok je komaj 1,6 metra, rajdni krog je 9,5 metra.

Želeli so, da bo avto na cesti opazen, zato naj ima prikupen sprednji del. Uspelo jim je.

Želeli so, da bi bil avto zanimiv tudi z boka in zadaj. No ja, bodimo odkriti ...

Znotraj naj bi avto omogočal normalen prevoz štirih odraslih. Uspelo jim je, ko se (opcijska) zadnja drsna klop potisne nazaj, je prostora impresivno veliko. Če je klop fiksna, se vanj legalno zgnete celo pet oseb.

Foto: Saša Despot Suzuki Ignis Znotraj naj bi avto omogočal dovolj prostora za prtljago. Posrečilo se jim je, prtljažnika je odvisno od položaja naslonov in sedal med 260 in 514 litri. 

Avto naj bo v skladu z modernimi trendi udobja. Ignis ima serijski bluetooth, električna prednja stekla, vsaj ročno klimo, za doplačilo pa lahko tudi zaslon na dotik, navigacijo, kamero za vzvratno vožnjo, tempomat, ogrevane sedeže, polne LED žaromete, samodejno zaviranje v sili AEB ...

Želeli so, da bi bil avto poskočen. Vgradili so mu 1,2-litrski štirivaljnik s 66 kW moči. Sliši se kar dovolj za okoli 850 kilogramov mase. 

Želeli so, da bi avto lahko prilezel veliko dlje od klasičnih malčkov. Uspelo jim je, od tal je dvignjen 18 centimetrov, previsi so zelo kratki, medosje seveda tudi, za doplačilo pa kot eden redkih med malčki nudi 4x4 pogon. 

Ni kaj, ultra kompaktni suzuki ignis je nared za pustolovščine in glede na slovensko raznolikost pokrajine bi prišel marsikomu še kako prav. Na razpolago je v treh različnih paketih opreme, vstopna cena  pa je 9.350 evrov. 4x4 s srednjim kar bogatim nivojem opreme je vreden 11.850 evrov. Hopla, to pa je bistveno cenejše od fiata pande!

dezurni@zurnal24.si

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.