Enoprostorci, limuzine in druge karoserijske različice so letos bolj kot ne v ozadju. Na salonu v Ženevi so širšim množicam namenjeni mali križanci tipa renault capture, ali pa prostorni karavani, kot je golf variant. A daleč največ pozornosti letos žanjejo prestižni superšportni avtomobili, za katere zakonitosti krize očitno ne veljajo, saj je njihova prodaja v porastu, predvsem po zaslugi neevropskih bogatašev.
"Ne, nimam denarja zanj," se je sicer jeklarski mogul in eden najbogatejših ljudi na svetu Ratan Tata pošalil na vprašanje, če si ga bo kupil, ob ogledu laferrarija. Razkazal mu ga je sam vrhovni Fiatov šef Sergio Marchionne, ki pa se je že vpisal v čakalno vrsto za enega od 499 primerkov, kolikor jih bo proizvedenih, vsak pa bo stal najmanj milijon evrov.
Dejstvo je, da segment uživaških avtomobilov cveti, kar dokazuje tudi kopica kupejevskih in kabrioletnih premier na salonu. Opazen pa je še en premik. Učinkovitost pri ultramočnih zvereh ni bila še nikoli tako v ospredju, saj se želijo proizvajalci izkazati kot družbeno odgovorni, zato vse več športnikov poganja hibridna tehnologija. Laferrari tako ni le najhitrejši znamkin model vseh časov, temveč je tudi prvi serijski hibridni ferrari doslej. Zgledu, ki ga je pred časom dal porsche 918 spyder, že sledi tudi mclaren P1, njegov pogon tako kot pri porscheju omogoča tudi zgolj "električno" vožnjo.