Subaru predstavlja prvi električni avtomobil

Foto: Subaru subaru solterra Foto: Subaru subaru solterra Foto: Subaru subaru solterra Foto: Subaru subaru solterra Foto: Subaru subaru solterra Foto: Subaru subaru solterra Foto: Subaru subaru solterra Foto: Subaru subaru solterra Foto: Subaru subaru solterra Foto: Subaru subaru solterra Foto: Subaru subaru solterra Foto: Subaru subaru solterra Foto: Subaru subaru solterra Foto: Subaru subaru solterra Foto: Subaru subaru solterra
Subaru je predstavil svoj prvi električni avtomobil. Imenuje se solterra, kar je skovanka iz sol in terra, latinskih izrazov za sonce in zemljo.
Oglej si celoten članek

Električni križanec, pri Subaruju prihod dokončne serijske različice napovedujejo za poletje 2022, bo po velikosti blizu današnjemu foresterju, v njegovih bolj naostrenih potezah, pa lahko vidimo, da je v bistvu skupni izdelek s Toyoto oziroma je nastal pod taktirko Subarujeve partnerice.

Avto Pred vrati novi Toyotin SUV

Foto: Subaru subaru solterra

Solterra je namreč preoblikovana in preimenovana toyota BZ4X, ki so jo v predserijski prototipni obliki, tako kot velja za solterro, predstavili pred dobrim tednom dni, in tudi podatki o njenih lastnostih so bolj ali manj enaki. Dimenzije so natanko enake, saj v dolžino meri 4,69, v širino 1,86  v višino pa 1,65 metra, medosna razdalja pa meri 2,85 metra.

Avto Avto, o katerem so sanjali številnic Slovenci

Dva pogonska sklopa

Solterra je nastala na Toyotini električni platformi e-TNGA, ki jo pri Subaruju imenujejo e-Subaru, in tudi pogonski sklop je enak, oziroma sta dva, s prednjim in štirikolesnim pogonom. Različica s prednjim pogonom bo opremljena s 150-kilovatnim elektromotorjem, štirikolesno gnana pa bo imela dva elektromotorja s skupno močjo 160 kilovatov. Posamično bosta razvijala po 80 kilovatov moči, torej bosta drugačna od elektromotorja v različici s prednjim pogonom.

Foto: Subaru subaru solterra

Podatkov o zmogljivostih sicer niso objavili, a sklepamo lahko, da so enaki kot pri toyoti BZ4X, torej šibkejša različica do 100 kilometrov na uro pospeši v 8,4, močnejša pa v 7,7 sekunde. Je pa znano, da bo tudi v solterri za zalogo elektrike skrbela litij-ionska baterija s kapaciteto 71,4 kilovatne ure, ki bo zadostovala za 530 oziroma 460 kilometrov vožnje. Tudi subarujeva baterija se bo lahko na polnilnici z enosmernim tokom polnila z močjo 150 kilovatov, kar pomeni, da bo do 80 odstotkov kapacitete napolnjena v dobre pol ure.

Premiera Novi subaru BRZ za stare užitke

Foto: Subaru subaru solterra

Terenska tehnika

Pri Subaruju pravijo, da bo tudi solterra AWD, tako kot drugi njihovi modeli, opremljena z njihovim učinkovitim sistemom za nadzor nad štirikolesnim pogonom X-mode, ki bo izboljšal njeno vedenje na neurejenih podlagah. Dodali ji bodo tudi funkcijo »Grip Control«, ki ji bo omogočila vožnjo pri konstantni hitrosti med stabilizacijo vozila na grobih podlagah. Solterra bi torej lahko bila v skladu z znamkino filozofijo tudi izven urejenih cest precej zmogljiv avtomobil.

Avto Subaru je pomladil svojega zastavonošo

Foto: Subaru subaru solterra

Avto Bokserski motor je star 100 let

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 1

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.