Več kot desetletje je bilo treba čakati, da Peugeot predstavi športno različico kompaktnega modela. Čakanje se je izplačalo, saj oznak GTi prinaša do sedaj najmočnejši 1,6 THP motor, tak kot ga premore športni RCZ.
1,6-litrski THP oplemeniten z twin-scroll turbom (delavni tlak do 1,3 bara) in VTi tehnologijo sedaj razvije 147 kW/200 KM v razponu od 5.500 do 6.800 vrt./min ter 275 Nm v razponu od 1.700 do 4.500 vrt./min. Povedano na kratko, ponudba je podobna kot pri konkurenčnem golfu GTi, ki premore 155 kW/211 KM. Menjalnik je ročni šeststopenjski in omogoča pospešek od o do 100 km/h v 7,7 sekunde. Poraba je po tovarniških podatkih v povprečju 6,9 l/100 km, emisija CO2 pa 159 g/km.
Novo je tudi podvozje, kot tudi zmogljivejše zavore z diski premera 340 mm spredaj in 290 mm zadaj. Tu so še 18-palčna platišča s pnevmatikami dimenzij 225/40 R18, standardni karoserijski dodatki pa vključujejo strešni spojler, difuzor zadaj, dvojno izpušno cev, predrugačene odbijače, prednji del pa spominja na različico CC. GTi je ostal rezerviran izključno za model s petimi vrati.
Notranjost krasijo aluminijaste dekoracije, športni sedeži in v usnje oblečen volanski obroč. Temu dodajmo še zmogljiv audiosistem, ki je kos hrumenju motorja, ki je posledica številčne konjenice pod motornim pokrovom.
Številčna konjenica v 308 GTi
Po dolgem čakanju so iz Peugeota sporočili, da bo kmalu voznike razveseljeval model 308 v GTi različici.