Pri izdelavi nove peugeotove limuzine 508 je s svojimi rešitvami in tehnologijo prisotna tudi korporacija Hidria. Peugeot 508 se namreč ponaša s Hidriinim ohišjem hidravličnega volanskega sistema, ki s svojimi lastnostmi znatno prispeva k večji ekonomičnosti oz. energetski učinkoviti novinke.
Hidria je v modelu 508 prisotna v treh sklopih. Poleg aluminijastega ohišja volanskega sistema so v vozilo vgrajene tudi Hidriine komponente za samo hidravlično črpalko. Poleg tega bodo dizelske izvedenke vozila vžigali Hidriini vžigni sistemi za hladen zagon dizelskih motorjev. Na volanskem sistemu gre za izdelke iz aluminija, ki jih je Hidria v sodelovanju s poslovnim partnerjem razvila predvsem s ciljem optimiziranja izdelka in reduciranja njegove mase. Prav zato je Hidriina rešitev izjemno pomembna z vidika ekonomičnosti. Izdelek odlikuje sorazmerno majhna masa, vozilo pa se tudi zaradi tega ponaša z bistveno večjo energetsko učinkovitostjo. Hidria bo za potrebe novega Peugeota 508 prihodnje leto predvidoma izdelala 140.000 omenjenih sistemov.
Sicer pa je nova Peugeotova limuzina le eno izmed številnih vozil, s katerimi je Hidria prisotna na letošnjem pariškem avtomobilskem sejmu. Obiskovalcem bo namreč je ogled tudi peugeot 3008 Hybrid4, v katerem so vgrajene Hidriine lamele za hibridni motor. Podjetje je s svojimi vžignimi sistemi za hladen zagon dizelskega motorja prisotna tudi v novih citroënovih modelih C4 in DS4 ter v novi mazdi3, ki so premierno prav tako na ogled obiskovalcem tokratnega pariškega sejma.
Slovenska tehnologija v peugeotu 508
Avtor: G. P.Peugeot na avtosalonu v Parizu premierno predstavlja svoj novi model 508, v katerega pa je vgrajeno tudi slovensko znanje in tehnologija, ki jo je prispevalo podjetje Hidria.