Slovenci za najšibkejši motor

Foto: Andrej Leban
Foto: Andrej Leban
"Konkurenti se s tem ne morejo pohvaliti," o opremljenosti nove generacije clia pravi David Černivec, produktni vodja pri Renault-Nissan Slovenija. In katera izpeljanka naj bi bila med Slovenci najbolj zaželena?
Oglej si celoten članek

Je četrti clio namenjen bolj moškim ali bolj ženskam?

Namenjen je predvsem vsem našim dosedanjim strankam, med katerimi je tudi veliko 
starejših, hkrati pa z novim atraktivnim dizajnom in vsebino odslej dejavneje ciljamo 
tudi na skupino kupcev med 25. in 40. letom, ki morda doslej še niso bili v naših 
salonih.

Odločili ste se ponuditi le petvratno različico. Kako to?

Dosedanja statistika je jasno govorila v prid petvratnemu modelu, saj se je za 
trivratnega odločala le desetina kupcev. Med njimi so nekateri iskali športnejši 
videz, drugi pa so se zanj odločili zaradi nižje cene. Dinamični dizajn novinca 
skriva, da gre za trivratnika, hkrati pa ponuja vso udobje petvratnega modela.

Novi oblikovalski jezik ni preveč drzen, predvsem za starejše kupce?

Foto: Andrej Leban David Černivec Menimo da ne. Res je razlika med oblikovalsko identiteto med generacijama velikanska, 
a potrebno je iti v korak s časom, sčasoma pa bo gotovo všeč tudi starejšim.
Pri cliu je odslej veliko poudarka personalizaciji.

Koliko strank naj bi se odločilo za posebne oblikovne pakete z barvno notranjostjo, nalepkami in drugimi posebnostmi?

Računamo na okoli pet odstotkov personaliziranih cliov, kar pa je v prodajnih številkah kar veliko. S personalizacijo ciljamo na mlade, ki si želijo unikatnosti in izgleda športnejših vozil za dostopno ceno. V modelih GT in RS bo na voljo tudi usnje.

Kaj so prednosti clia pred tekmeci?

V prvi vrsti karizmatični dizajn, daleč stran od konzervativnosti. Multimedijski 
sistem Media Nav z navigacijo je serijski že od drugega opremskega paketa naprej, s čimer se konkurentje ne morejo hvaliti. Tu je še 300-litrski prtljažnik, ki je največji v 
svojem razredu.

Po prodajnih številkah še naprej ciljate na slovenski avtomobilski vrh?

Vsi upamo, da bo clio ostal na vrhu, a se hkrati zavedamo, da trg pri nas pada.

Kakšni so stroški vzdrževanja v primerjavi s sedanjo generacijo?

Servisni intervali pri nekaterih motorjih si sledijo na dve leti oziroma 30.000 
prevoženih kilometrov, v primerjavi s sedanjo generacijo pa so stroški vzdrževanja 
nižji tudi do 20 odstotkov.

Kateri motor in oprema naj bi bila v Sloveniji najbolj prodajana?

Pričakujemo, da bo to clio expression z 1.2 bencinskim motorjem. Prav tako naj bi se 
povečal delež dizelskih motorjev, znašal naj bi do 35 odstotkov prodaje.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.