V z dizlom okuženi Evropi in Sloveniji hibridi še vedno dosegajo zanemarljiv delež v prodaji, a so že vidni znaki izboljšanja priljubljenosti tovrstnih vozil. Tudi pri nas.
Pri Toyoti Slovenija so tako lani pri nas prodali več kot 150 hibridnih vozil (131 toyot in 20 lexusov), kar je okoli 10 odstotkov penetracije znotraj celotne prodaje. Znaten skok prodaje Toyotinih hibridov (Lexus se je dizlom skoraj v celoti odpovedal) gre pripisati dizlom cenovno primerljivim modelom, kot so yaris HSD, auris HSD in karavanski auris TS HSD.
Letos si pri Toyoti Slovenija obetajo prodajo hibridov še pospešiti in dvigniti na 15 odstotkov celotne prodaje toyot pri nas. Kljub obetajočim številkam pa Slovenci po prodaji hibridov v povprečju zaostajamo za Evropo. Tudi zato, ker so kupci hibrida ponekod drugod po Evropi deležni subvencij. Na Nizozemskem v prid hibridov govorijo tudi okoljevarstveni zakoni, saj danes poleg ogljikovega dioksida upoštevajo izpuste nevarnih trdnih delcev. Enak avto je zato kot hibrid precej cenejši od dizelskega.
Slovenci počasi prepoznavamo hibride
Trg hibridnih vozil je bil leta 2012 v Sloveniji s 118 prodanimi primerki, od katerih jih je več kot 60 odstotkov odpadlo na Toyotine modele, še zelo pičel. Leto 2013 je bilo boljše, predvsem po zaslugi cenovno dostopnejših modelov.