Sébastien Loeb in Dacia sta napovedala veliko stvar

Foto: Dacia
Foto: Dacia
Dacia gre po zmago na reli Dakar. Za volanom bo nihče drug kot najboljši reli dirkač vseh časov Sébastien Loeb, dirkalnik bo pomagal zgraditi Prodrive.
Oglej si celoten članek

Dacia bo od leta 2025 s tovarniškim moštvom tekmovala v svetovnem prvenstvu v vzdržljivostnem reliju. Vrhunec bo udeležba znamke na reliju Dakar. ki že več kot štiri desetletja vsako leto v edinstvenem tekmovanju združi 500 pustolovcev iz več kot 60 držav.

Pri romunski znamki so omenjeni reli Dakar prepoznali kot popolno ravnovesje med razumskim in čustvenim, kar je po njihovem zapisano tudi v gene Dacie.

Reli Dakar bo za Dacio nekakšen preskusni poligon in laboratorij zamisli. Omogočil bo preskušanje in preverjanje novih rešitev na področju funkcionalnosti na prostem, prav tako pa tudi energijskih možnosti. Za Dakar bodo razvili poseben prototip s štirikolesnim pogonom, ki bo primeren za premagovanje najbolj skrajnih pogojev. Pri razvoju vozila sodelujejo s slovitim podjetjem Prodrive, ki je že 40 let eden najbolj specializiranih izdelovalcev prototipnih vozil, tudi takšnih za vzdržljivostne relije.  V letih 2022 in 2023 so na reliju Dakar osvojili drugo mesto v skupni razvrstitvi s Sébastienom Loebom, ki je zdaj član nove ekipe Dacia.

Francoski voznik relija Sébastien Loeb je star 49 let in je v karieri osvojil kar devet naslovov svetovnega prvaka v reliju zapored v obdobju 2004-2012. Loeb ima največ naslovov svetovnega prvaka v avtomobilskem športu in pogosto ocenjen za najboljšega voznika relija vseh časov. 

Loeb se je udeleževal relija Dakar od leta 2016. Od leta 2021 je na reliju Dakar nastopil za volanom buggyja Bahrain Raid Xtreme Hunter, ki so ga zasnovali in pripravili v podjetju Prodrive. Zgodba Sébastiena Loeba in strokovnjakov Prodrive se bo odslej nadaljevala za volanom Dacie.

Foto: Dacia Dacia Dakar

V ekipi pa bo tudi španska voznica relija Cristina Gutierrez Herrero. Je prva Španka, ki je v razredu avtomobilov leta 2017 dosegla cilj relija Dakar. Pri 31 letih ima za seboj že šest udeležb na reliju Dakar v obdobju od leta 2017 do 2022. Cristina je tudi španska prvakinja v reliju čez drn in strn (med ženskami) od leta 2012.

Na sintetiko

Dirkalni prototip Dacia bo deloval na sintetično gorivo. Energija, ki je potrebna za izdelavo te vrste goriva, bo pridobljena z elektriko iz obnovljivih virov. Sintetična goriva imajo skozi celoten proizvodni cikel manjši ogljični odtis kot iz nafte pridobljena goriva.

Za znamko Dacia je reli Dakar idealen poligon za preskušanje te tehnologije.

Dacia v reli prvenstvih ni nikakršen novinec, pred dobrim desetletjem je zanjo v posebnem dirkalniku dacia lodgy glace zmagoval nekdanji prvak F1 Alain Prost.

dezurni@styria-media.si

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.