Karavanska izpeljanka (ST) je od kombilimuzine daljša za 18 centimetrov, prirastek pa se najbolj pozna pri 430-litrskem prtljažniku. Na voljo je šest motorjev in osem izpeljank le-teh (ecomotive in ecotechnology) ter trije paketi opreme. Cene se začnejo pri 11.053 evrih, če se odločite za njihovo financiranje, pa celo pri 10.090 evrih.
Oblikovno enaka kombilimuzina
ST se do B-stebrička razen strešnih letvic praktično ne razlikuje od kombilimuzinske različice, kar pomeni, da ima zelo dinamično oblikovan nos, enak motiv pa se nadaljuje tudi na boku. Zadek obenem ne deluje, kot bi ga samo nataknili na potniško kabino, ampak kot skladno oblikovana celota. Pri zadnji lučeh so si sposodili videz tistih pri karavanskem exeu, kar je dobro, le postavitev tablice nekoliko skazi dinamično podobo zadka.
Kljub položno postavljenemu zadnjemu steklu pa prtljažnik vase spravi dovolj zajetnih 430 litrov, pogled h konkurenci pa pove, da je to znotraj razrednega povprečja, saj konkurenti premorejo precej večje prtljažnike, na primer fabia combi: 480 litrov, kot tudi občutno manjše: peugeot 207 SW: 337 litrov. Podiranje zadnje klopi prinese največ 1.164 litrov velik prostor, kar je prav tako solidno. Obdelava in prilagodljivost sta pričakovani, dober dosežek pa je nakladalna višina, ki znaša le 59 centimetrov.
Športna notranjost in robustni materiali
Kar se tiče notranjosti, je tako kot zunanji videz povzeta po kombilimuzinski izpeljanki, kar pomeni nekoliko samosvojo ergonomijo tudi v primerjavi s hišno "nemško“ konkurenco. Ibiza apelira na mlajše kupce in to je znotraj mogoče večkrat občutiti. Glede prostora je glede na enake višinske in širinske mere enako kot pri ostalih ibizah, enako prostorna deluje tudi v drugi vrsti, kjer bodo višji znali pogrešiti kakšen centimeter. Odlagalnih površin je dovolj, v vratih najde mesto tudi 1,5-litrska plastenka. Posebnost predstavlja vgradna navigacijska naprava Tom Tom, ki je nameščena na posebno držalo, stranke pa si jo lahko omislijo proti doplačilu slabih 300 evrov. Že osnovni paket opreme ima vtičnico za zunanje naprave – AUX, kar ponovno kaže modnost in nagnjenost k mlajšim kupcem.
Motorno paleto sestavlja šest Euro5 agregatov, osem, če štejemo še posebne ekorazličice. Vsi so znani že od prej, razpon moči pa znaša od 51 do 77 kilovatov. Posebno pozornost si zaslužita različici ecomotive in eco technology, kjer gre pri prvi za ekološko izpeljanko na osnovi 1,2-litrskega (51 kW) dizelskega motorja, ki s pomočjo aerodinamičnega paketa, sistema start&stop, pnevmatik z nizkim kotalnim uporom in rekuperacijskega sistema dosega porabo 3,4 litra in 9 gramov emisij CO2. Eco technology različica pa ima za osnovo 1,2-litrski TSI agregat z 77 kW, ki na podoben način kot ecomotive za bencinske motorje dosega prav tako zgledno porabo 5,1 litra in 119 gramov CO2.
Menjalnik je v osnovi petstopenjski ročni, pri 77-kilovatnem TSI agregatu se stranka lahko odloči še za sedemstopenjski DSG.
Paketi opreme so trije, že osnovni reference pa vključuje dve varnostni blazini, klimatsko napravo, radio MP3 s štirimi zvočniki in upravljanjem ob volanu. Style k temu doda še avtomatsko klimo – climatronic, potovalni računalnik, prednji meglenki s smerno funkcijo in tempomat. Sport pa se ponaša še s športnimi dodatki, kot sta športna prednja sedeža in dodatno zatemnjena zadnja stekla, prestavna ročica je v usnju, platišča pa so lita in 16-palčna. Na spisku doplačil najdemo še palec večja platišča (od 203 evrov dalje), ksenonska svetila, ESP sistem (413 evrov), usnjene sedeže (1.278), prednja s funkcijo ogrevanja (385).
Cenovno v razrednem povprečju
Cene se začnejo pri 11.053 evrih, kolikor stane različica 1,2 reference, če se odločite še za njihovo financiranje, pa jo dobite celo za 10.090 evrov. Na dizelski strani se zgodba začne pri 13.361 evrih (1,2 TDI reference), za ecomotive različico pa boste odšteli 14.471 evrov. Različica 1,2 TSI style ecotech je od "navadne“ style dražja dobrih 500 evrov in stane 13.661 evrov. Letos naj bi dobavili 125 ibiz ST, čakalna doba pa je devet tednov.