Revoz je prejšnji teden objavil, da v Renaultovi novomeški tovarni ukinja tretjo, nočno izmeno, s čimer na cesti ostaja 330 večinoma prek agencij zaposlenih ljudi. Vendar pa je prihodnost negotova še za vsaj tisoč ljudi, odpuščanje pa ni izključeno niti za tiste s pogodbami za nedoločen čas.
Pisec ugledne avtomobilistične spletne revije Just Auto Simon Warburton pri opisovanju razmer v Revozu navaja izjavo predstavnice sindikata Skei Lidije Jerkič. Ta je za revijo brez ovinkarjenj dejala naslednje: "Menim, da je glavni problem povzročil model wind, ki je bil zavožena investicija. Težave so tudi zaradi prodaje v Franciji in Nemčiji."
Jerkičeva je dodala, da optimizem za prihodnost vliva naslednik twinga, ki ga bodo v Revozu začeli izdelovati konec 2013 ali na začetku 2014. Warburton pri tem v svojem članku dodaja, da gre verjetno za naslednika renaulta 5, čeprav je Renault javnosti že pred časom pojasnil, da v Novem mestu v sodelovanju z Mercedes-Benzom nastaja projekt Edison novih (tudi električnih) generacij smarta in twinga.
Se je vrh Renaulta že odločil?
Spomnimo, komercialni direktor Renaulta Jérôme Stoll je že pred meseci dejal, da so prodali vsega 8.900 modelov winda, čeprav so bili obeti precej višji. Namignil je še, da winda druge generacije ne bo. Prvi mož Revoza Aleš Bratož je za Žurnal24 sicer dejal, da to še ni dokončno, da pa so nameravali v celotnem življenjskem ciklu prodati 75 tisoč windov.
sej napaka ni v revozu ampak pri tistih ki so naredili dizajn za ta avto, ki očitno ni zanimiv za …
Vsakdo, ki se vsaj malo spozna na današnje avtomobilske trende v svetu in SLO, je vedel, da je TWINGO pogreb …
Ne samo to, vprašajte se koliko davkoplačevalskega denarja je bilo takrat vloženo v ta projekt !!! Izračunajte si koliko denarja …