V Novem mestu so lani proizvedli 129.405 vozil, kar je 10 odstotkov več kot leta 2014. To je še vedno le polovica kapacitet proizvodnje, je pa vzpodbudno, da delo zdaj nemoteno poteka dvoizmensko, uvedli pa so tudi delovne sobote. Zaenkrat je v podjetju zaposlenih 2.100 delavcev, razen 15 na novo zaposlenih pa novih zaposlitev kljub rasti proizvodnje za letos ne načrtujejo.
Po tovarni vozijo avtonomni vozički
Za posodobitev proizvodnje so namenili dodatnih 14 milijonov evrov, predvsem v postopke avtomatizacije. Namesto viličarjev, se zdaj med proizvodnjimi trakovi samodejno pomikajo avtonomni vozički, izboljšave so doletele logistiko, za okoli 15 odstotkov so dvignili dodano vrednost na zaposlenega.
Lani so twinga začeli izvažati na Japonsko, delež vozil, ki je bil prepeljan v deželo vzhajajočega sonca, je skoraj zanemarljiv (0,01 odstotka). Novi trgi od katerih si obetajo rast proizvodnje v Revozu pa so po novem še Tajvan, Izrael, Rusija, Hong Kong in Kitajska.
Letos začetek elektrifikacije
Predsednik uprave družbe Revoz Patrice Haettel je dejal, da si ob širitvi proizvodov na nove trge, predvsem Kitajsko, kamor so januarja letos začeli izvažati smarte, obetajo štiri do pet odstotkov večji izvoz vozil.
Letos se v Revozu začenja proizvodnja EV vozil, natančneje električnega smarta, ki ga bodo začeli tržiti prihodnje leto. O konkretnih številkah o številu proizvedenih električnih modelov v Revozu še niso želeli govorit. Letos bodo začeli proizvajati tudi športnega smarta brabusa z zmogljivejšim motorjem, kot tudi športno različico renault twinga GT.
Podpora tretji razvojni osi
Ker na dan iz tovarne zapelje kar 200 tovornjakov, kar je velika obremenitev za lokalno okolje in ceste, je Haettel nekaj besed namenil tudi pomembnosti ceste tretje razvojne osi za tovarno Revoz. Pravi, da projekt podpirajo in je že umeščen v načrte.