Kangoo in kangoo van, ki bosta na voljo tudi z električni pogonom, se bosta nekoliko dvignila nad dosedanjega kangooja in bosta z boljšimi materiali, več udobja ter več opreme in tehnoloških dodatkov nagovarjala uporabnike, ki si v avtomobilu želijo bolj premiumskih občutkov.
Za dinamične družine
Kot pravijo pri Renaultu, bo petsedežni osebni kangoo nagovarjal dinamične družine in podjetja, ki ga bodo uvrstila v svoje flote, kot gospodarski kangoo van pa bo namenjen obrtnikom, flotam in trgovcem, ki si želijo dobro opremljenega prevoznika z možnostmi prilagoditev.
Kangoo van bo zato zelo dobro opremljen, med drugim z infozabavnim sistemom easy link in zmogljivo vzvratno kamero, na voljo pa bo v dveh dolžinah. V prvi bo lahko prevažal do 3,9 kubičnega metra, v drugi pa 4,9 kubičnega metra tovora. Pri Renaultu pa se pohvalijo predvsem z velikimi drsnimi vrati, ki se odprejo v kar 1,416 metra široko odprtino.
Nizkocenovni kangoo
Renault kangoo express bo po drugi strani namenjen predvsem podjetnikom, ki ga bodo uporabljali tudi za družinske potrebe, obrtnikom in trgovcev in tistim, pri katerih vrhunski materiali in oprema niso na prvem mestu. Enako bo veljalo tudi za kangoo express van, ki bo imel predvsem bolj robustno notranjost od kagooja vana. Njegov tovorni prostor bo z največ 3,7 kubičnega metra nekoliko manjši, zato pa pri Renaultu poudarjajo, da ima z 48 litri največ odlagališč v svojem razredu in da je skoraj enako dobro opremljen.
Renault kangoo bo v novi generaciji na ceste zapeljal spomladi, ko bo znanega tudi več o motorjih. Kangooja bodo v obeh različicah sicer izdelovali v francoski tovarni v Maubeugeju, kangoo express pa v maroškem Tangierju, v Evropi pa bo na voljo le kot gospodarska različica kangoo express van.