Renault, Nissan in Mitsubishi Motors razkrili veliki načrt

Foto: Renault-Nissan
Foto: Renault-Nissan
Renault, Nissan in Mitsubishi Motors so objavili skupen načrt sodelovanja. Do leta 2030 lahko pričakujemo kar 35 novih električnih avtomobilov.
Oglej si celoten članek

Načrt sodelovanja do leta 2030 se osredotoča na povsem električna vozila in povezljivo mobilnost. Končni cilj je, da bo zveza do leta 2050 postala ogljično nevtralna.

Foto: Renault-Nissan Strategija Renaulta, Nissana in Mitsubishi Motorsa

Novosti Nissanov velikopotezni načrt

Renault, Nissan in Mitsubishi Motors bodo za razvoj novih modelov uporabile skupne konstrukcijske osnove ki naj bi do leta 2026 dosegle 80-odstoten delež. Člani Zveze so razvili metodo »pametne diferenciacije«, ki določa želeno raven skupnih značilnosti za vsako vozilo, vključuje več parametrov možnega združevanja, kot so konstrukcijske osnove, proizvodni obrati, pogonski sklopi ali segmenti vozil. To dopolnjuje in še krepi strožji pristop do oblikovanja in diferenciacija gornjega dela karoserije. Na primer, skupna konstrukcijska osnova za avtomobile segmentov C in D bo služila za pet modelov treh znamk Zveze (Nissan Qashqai in X-Trail, Mitsubishi Outlander, Renault Austral in prihodnji športni terenec s sedmimi sedeži). V okviru tega bo Mitsubishi Motors svojo navzočnost v Evropi okrepil z dvema novima modeloma, na osnovi Renaultovih prodajnih uspešnic, med katerima bo tudi novi ASX.
23 milijard evrov velika naložba v elektrifikacijo v naslednjih petih letih bo vodila k 35 novim električnim modelom do leta 2030.
Devet desetin teh modelov bo temeljilo na petih skupnih konstrukcijskih osnovah za električna vozila, ki bodo pokrivali večino trgov na vseh poglavitnih območjih:

•    CMF-AEV, cenovno najbolj dosegljiva konstrukcijska osnova na svetu, je osnova za novi Dacia Spring.

•    KEI-EV (mini vozila) družinska konstrukcijska osnova za ultra kompaktna električna vozila.

•    LCV-EV družinska konstrukcijska osnova za poklicne uporabnike, kot osnova za Renault Kangoo in Nissan Town Star.

•    CMF-EV, globalna, prilagodljiva konstrukcijska osnova za električna vozila. V nekaj tednih bo na cesti kot osnova križanca Nissan Ariya EV in Renaulta Megana E-Tech Electric. Konstrukcijska osnova CMF-EV je s svojimi tehnološkimi inovacijami in potencialom zahvaljujoč modularnosti, merilo za novo generacijo električnih vozil partnerjev v Zvezi. To konstrukcijsko osnovo so ustvarili z namenom, da vanjo vgradijo in optimizirajo vse specifične elemente povsem električnega pogona, z novim visoko zmogljivim elektromotorjem in ultra tanek akumulator. Do leta 2030 bo na osnovi CMF-EV temeljilo več kot 15 modelov, letno pa bo na njej izdelanih do 1,5 milijona avtomobilov.

•    CMF-BEV, najbolj konkurenčna konstrukcijska osnova na svetu za kompaktna električna vozila bo uvedena v letu 2024. Zagotavlja do 400 kilometrov dosega; njene aerodinamične lastnosti so izjemne. V primerjavi s sedanjim modelom Renault ZOE pomaga stroške zmanjšati za 33 odstotkov in porabo energije za več kot 10 odstotkov. To bo osnova za 250.000 vozil letno pod znamkami Renault, Alpine in Nissan. Med temi avtomobili bosta Renault R5 in novi kompaktni električni avtomobil, ki bo nadomestil model Nissan Micra. Za ta model, ki ga bo oblikoval Nissan, za inženiring pa bo poskrbel Renault, je proizvodnja predvidena v industrijskem središču Renault ElectriCity na severu Francije.

Foto: Renault-Nissan Strategija Renaulta, Nissana in Mitsubishi Motorsa

Naslednik kadjarja Renault že slači svojega novega SUV-ja

Dobra novica je ta, da je med cilji znižanje stroškov za akumulatorje za 50 odstotkov v letu 2026 oziroma za 65 odstotkov do leta 2028. S tem pristopom bo skupna zmogljivost proizvodnje akumulatorjev Zveze do leta 2030 znašala 220 GWh in zadovoljevala potrebe ključnih tovarn električnih vozil po svetu.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.