Renault megana zanima zgolj eno mesto na trgu

Foto: MIha Pečoler/Žurnal24 Renault Megane Foto: MIha Pečoler/Žurnal24 Renault Megane Foto: MIha Pečoler/Žurnal24 Renault Megane Foto: MIha Pečoler/Žurnal24 Renault Megane Foto: MIha Pečoler/Žurnal24 Renault Megane Foto: MIha Pečoler/Žurnal24 Renault Megane Foto: MIha Pečoler/Žurnal24 Renault Megane Foto: MIha Pečoler/Žurnal24 Renault Megane Foto: MIha Pečoler/Žurnal24 Renault Megane Foto: MIha Pečoler/Žurnal24 Renault Megane Foto: MIha Pečoler/Žurnal24 Renault Megane Foto: MIha Pečoler/Žurnal24 Renault Megane Foto: MIha Pečoler/Žurnal24 Renault Megane Foto: MIha Pečoler/Žurnal24 Renault Megane Foto: MIha Pečoler/Žurnal24 Renault Megane Foto: MIha Pečoler/Žurnal24 Renault Megane Foto: MIha Pečoler/Žurnal24 Renault Megane Foto: MIha Pečoler/Žurnal24 Renault Megane Foto: MIha Pečoler/Žurnal24 Renault Megane Foto: MIha Pečoler/Žurnal24 Renault Megane
Ko govorimo o novi generaciji megana so pri nas (Slovencih) vedno prisotna čustva. Deloma zato, ker zaradi Renaulta čutimo povezavo z Renaultom in deloma zato, ker je od leta 1996 pri nas prepričal že več kot 46 tisoč kupcev.
Oglej si celoten članek

Zato Renault tudi ni imel časa počivati na lovorikah. Pri razvijanju nove generacije so bili primorani konkretno zavihati rokave. In glede na premiero Renaultovih sistemov: sense, 4control in enakega,  8,7 palčnega zaslona na dotik, kot v espacu lahko rečemo, da so svoje delo izvrstno opravili.

Bolj dinamičen in vedno s petimi vrati

Foto: MIha Pečoler/Žurnal24 Renault Megane Megane se je na zunaj nekoliko potegnil, a ne v vse smeri, saj meter v dolžino po novem pokaže šest centimetrov več (4,357 mmetra), v višino pa ga je za 2,5 centimetra manj. Kar opazovalec opazi še prej je od talismana sposojen izgled prednjih LED luči s samosvojim bumerang podpisom dnevnega dela le teh in odlično svetilnostjo v vseh pogojih. Ti kar malce zasenčijo dejstvo, da je zadnji megane na voljo le kot „berline“, kar pri tej znamki pomeni petvratno kombliminuzinsko različico. Karavanska seveda prihaja, so pa vodilni stop luč prižgali tri vratnemu coupeju in CC različici, saj naj bi zanj bilo premalo zanimanja. Prednji del ima tako kot predhodnik dva „looka“, in sicer klasičnega pri civilnih (life, zen in intens) različicah, ter športnega pri GT line, Bose in GT različicah.

Dinamično podobo zakrožujejo kromirana aplikacija na boku, ki nakazuje škrge, na zadnjem steklu pa je vedno serijski spojler, ki pa (ne)malo okrne preglednost nazaj. Na zadku poglede nase sprva in nabolj lepijo prad tako talismanu sorodne razpotegnjene LED luči, ki za razliko od konkurence svetijo vedno (tudi podnevi) in brez izjeme. Svetlobni podpis je markanten, z njim pa megane prepoznaven in opazen v prometu.

Foto: MIha Pečoler/Žurnal24 Renault Megane

Foto: MIha Pečoler/Žurnal24 Renault Megane Znotraj boljši materiali in več napredne tehnike

Tudi znotraj je megane zrasel in odrasel, saj je prostora predvsem v ramenskem delu več kot prej, bolj dobrodušen pa je tudi do kolen potnikov v drugi vrsti. Največ pa je pridobil prtljažnik, ki je z od 434 do 1.247 litri med večjimi v C-segmentu. Pridobili so tudi materiali in končna obdelava, predvsem pa je megane stopil v moderno dobo kar zadeva napredne tehnike in asistenčnih sistemov. Slednji so združeni pod oznako ADAS, pomenijo pa praktično vse danes znane asistenčne sisteme, ki jih premore tudi večji crossover brat – espace. Znotraj tega velja omeniti premiero barvnega zaslona s projekcijo podatkov pred voznika in parkirno asistenco. Renaultov multi sense pa pomeni zmožnost prilagajanja voznih parametrov potrebam (tudi različnih) voznikov, kjer ima voznik na razpolago pet načinov, ki med drugim prilagaja odzivnost stopalke za plin, trdote volana in tudi zvok motorja.

Foto: MIha Pečoler/Žurnal24 Renault Megane Foto: MIha Pečoler/Žurnal24 Renault Megane

Glede na opremo in poslanstvo le te, se razlikujejo tudi prednji sedeži. Pri različicah GT line in GT sta izrazito športna, naslonjala z logotipom športne divizije Renault Sport pa so iz enega kosa.

Bolj domač v ovinkih

V prid boljši vozni dinamiki so vsem različicam razširili kolotek, megane pa je postavljen tudi na novo modularno platformo, ki si jo deli z talismanom in espacom. To je omogočilo vgradnjo in premiero sistema 4control v meganu, ki je za zdaj sicer rezerviran zgolj za športno različico GT. Te naj bi bil ob lansiranju deležen tudi najbolj športni RS, ki bo tako kot ostali na voljo zgolj v petvratni različici, novost pa naj bi pomenila tudi dvosklopčna avtomatika EDC, kot edina prestavna opcija pri tej različici.

Drugače pa je megane bogatejši tudi za ambielntalno osvetlitev potniške kabine, multimedijski sistem R-Link2, ki je serijski od paketa zen dalje, premer zaslona pa iz sedmih palcev pri temu paketu, proti doplačilu 300 evrov pri paketu bose, „zraste“ vse do espacovih 8,7-palcev.

Foto: MIha Pečoler/Žurnal24 Renault Megane

Foto: MIha Pečoler/Žurnal24 Renault Megane Štirje dizli in trije bencinski, RS kasneje

Ena od prodajnih prednosti naj bi po besedah Renojevcev bila tudi razvejana motorna paleta, ki šteje na dizelski strani štiri predstavnike, na bencinski pa najdemo tri Tce (prisilno polnjene) in nekoliko kasneje še en Sce (atmosferski) agregat. Osnovo na dizelski strani tako predstavlja 1,5-litrski dCi 90 agregat, najbolj zaželjeni pa naj bi bili 1.6-litrski različici z enojnim turbom – dCi110 in dCi130. Višek poundbe pri plinsko oljnih agregatih pomeni dCi 165 s tehnologijo dvojnega prislinega polnjenja. Na bencinski strani osnovo trenutno pomeni 1,2-litrski Tce 100 motor, od maja dalje pa Sce 115. Višje pa najdemo še različici Tce130 in Tce205. Slednja je rezervirana za športni model GT. Tega poganja enak motor kot v aktualnem cliu RS, le da so ga nekoliko prilagodili meram in posebnostim modela, razvije pa 151 kilovatov in 280 navora ob šestlitrski normirani porabi in 134 gramih emisij CO2 na kilometer poti. Menjalnik je v osnovi šeststopenjski ročni, višje se mu kot opcija pridruži (pri TCe 130 in dCi110) EDC dvosklopčni s šestimi oziroma sedmimi prestavnimi razmerji,  pri dCi165 in GT 205 različicah pa pomeni edino opcijo.

Foto: MIha Pečoler/Žurnal24 Renault Megane

Cene (s popustom) malo pod 14 tisočakov

Cene se pričnejo pri 13.990 evrih (SCe115 life) na bencinski in 16.290 evrih na dizelski strani (dCi90 zen), sprehod med opremskimi paketi (kjer je to možno) pa pri Renaultu cenijo na 500 do 1.700 evrov. Od začetka prodaje, katerega start uvoznik načrtuje 24. februarja, ta na cene pri vseh različicah ponuja še tisoč evrov dodatnega popusta. Prodajni načrti so kot vedno skrbno čuvana skrivnost, so pa nakazali apetite, da jih zanima zgolj eno mesto v segmentu in mislim, da so s tem povedali vse, čas pa bo pokazal ali je golfov prestol na tej strani Alp tudi dejansko ogrožen.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 1

  • 00:55 14. Februar 2016.

    https://www.youtube.com/watch?v=BQjw8x9L1hw<br /><br />https://www.youtube.com/watch?v=OnXf6TeJTx8

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.