Na slovenske ceste zapeljal največji Renaultov SUV v novi preobleki

Foto: Renault Renault koleos Foto: Renault Renault koleos Foto: Renault Renault koleos Foto: Renault Renault koleos Foto: Renault Renault koleos Foto: Renault Renault koleos Foto: Renault Renault koleos Foto: Renault Renault koleos Foto: Renault Renault koleos Foto: Renault Renault koleos Foto: Renault Renault koleos Foto: Renault Renault koleos Foto: Renault Renault koleos Foto: Renault Renault koleos Foto: Renault Renault koleos
Koleos v svoji novi vlogi še bolj poudarja udobje.
Oglej si celoten članek

Koleos je eden tistih modelov, ki je bil že v osnovi namenjen klienteli, ki išče mestno vozilo suvovske oblike. A je bil nekoliko pred časom, saj je dobro zaživel šele z novo vlogo, ko so se športni terenci dobro prijeli med kupci in so postali najbolj zaželena karoserijska oblika med potrošniki.

Pri Renaultu so mu namenili vlogo prestižne križarke, ki ponuja udobje, visoko sedenje in nadpovprečno varnost, namenjen pa je v prvi vrsti poslovno-družinskim kupcem in tudi dizajnersko je avto v novi vlogi tak, da bi vam ga zavidal marsikateri mimoidoči, ki bi ga zagledal na dovozu hiše.

Foto: Renault Renault koleos

Avto Črna izdaja renaulta kadjarja rdeče barve

A prišel je čas, ko je potreboval nekaj lepotnih popravkov in tehnoloških dodelav, da bo lahko konkurenčen na trgu do prihoda naslednika. Kaje je novega in kakšne so cene na slovenskem trgu?

Foto: Renault Renault koleos

Želi biti še bolj všečen

Oblikovna novost je bolj izrazito maska z novo kromasto obrobo, ki sega čez vso širino odbijača in se povezuje s kromasto obrobo meglenk. Odbijač ima na spodnjem delu novo in bolj vpadljivo zaščitno oblogo. Nekoliko preoblikovan je zadek z več kromanimi dodatki, na katerem so ohranili dve kromasti izpušni cevi. Nova platišča merijo do 19-palcev.

Avto V čem je clio boljši od vseh drugih renaultov

Foto: Renault Renault koleos

V prostorsko enaki kabini (tudi prtljažniku) kot do zdaj kabini gre od novosti izpostaviti všečnejše okrasne dodatke, sedežne naslone z dvostopenjskim nastavljivim naklonom, kupec si lahko omisli vgrajeno stekleno strešno okno, ki se razteza tudi nad sedeže zadaj. Glede na različico ima na prednjih sedežih lahko po dolžini nastavljivo sedalo. Poleg tega so za prednja sedeža na voljo tudi električno nastavljanje (v šestih smereh in ledveno oporo), gretje in prezračevanje, voznikov sedež pa ima lahko tudi masažno funkcijo. Spredaj sta grelni in hladilni držali za čaše. 

Foto: Renault Renault koleos

Avto Renault clio williams: avtomobilska legenda, ki se je gotovo spomnite!

Po vzoru nedavno predstavljenih novih hišnih modelov je tudi koleos dobil prenovljeno opremo z oznako Initiale Paris, ki predstavlja vrh ponudbe, kar zadeva tehnološke opremljenosti in vgrajenih materialov.

Foto: Renault Renault koleos

Od asistenčnih sistemov ima opozorilnike na prehajanje oznak voznega pasu (LDW), za mrtvi kot (BSW), prepoznavo prometnih znakov (TSR), samodejno preklapljanje med zasenčenim in nezasenčenim snopom žarometov (AHL), 360-stopinjski sistem pomoči pri parkiranju in »Easy Park Assist« (EPA), v vse različice je serijsko vgrajen prilagodljiv regulator hitrosti (ACC) in sistem zaznavanja utrujenosti z opozorilnikom (TDW). Aktivni sistem pomoči pri zaviranju v sili (AEBS City in Inter-Urban) ima vključen tudi nov sistem zaznavanja pešcev v mestnem okolju. Glede na različico je lahko opremljen z žarometi LED Pure Vision.

Dva dizelska motorja in samodejni menjalnik

Za premikanje skrbi novi rod Renaultovih motorjev Blue dCi, ki vključuje tehnologije za odstranjevanje onesnažil, vključno s sistemom selektivne katalitične redukcije (SCR) - odstranjevalca dušikovih oksidov (NOx). 

Foto: Renault Renault koleos

Vozili smo Vozili smo: Renault zoe po novem obljublja 400-kilometrski doseg

Blue dCi 150 X-Tronic ponuja 110 kilovatov moči (150 KM). Na voljo je v različicah s pogonom na prednji kolesi, pri čemer njegov izpust CO2 znaša 143 g/km (korelirana vrednost NEDC, pridobljena s preskusom po protokolu WLTP), Blue dCi 190 X-Tronic All Mode 4x4-i s 140 kilovatov moči (190 KM) zdaj ponuja za 15 KM večjo moč kot predhodni rod. Kombiniran s štirikolesnim pogonom ima izpust 150 g CO2/km. Samodejni menjalnik X-Tronic prihaja serijsko.

Na izbiro so trije paketi opreme. Šibkejši dizel z osnovnim paketom opreme stane najmanj 29.800 evrov, zmogljivejšo različico pa je možno dobiti s srednjim in najbolje založenim opremskim paketom za ceno najmanj 36.400 evrov.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.